PracaGrupypl.praca.szukana › Szczecin- Młoda atrakcyjna podejmie............

  • 1. Data: 2002-11-16 13:52:32
    Temat: Re: Szczecin- Młoda atrakcyjna podejmie............
    Od: "Paweł" <b...@p...onet.pl>

    A spotkania towarzysie, ew. sponsoring panią interesuje?
    Jeśli tak proszę o zdjęcia.

    Użytkownik <z...@o...pl> napisał w wiadomości
    > Mam 25lat,wysoka blondynka,, wyglądam atrakcyjnie,podejmę pracę w biurze,
    mam
    > praktykę,znam technikę biurową. Chciałabym zarobić 1000-1200 zł.
    miesięcznie

  • 3. Data: 2002-11-17 22:15:19
    Od: z...@o...pl

    > A spotkania towarzysie, ew. sponsoring panią interesuje?
    > Jeśli tak proszę o zdjęcia.
    >
    > Użytkownik <z...@o...pl> napisał w wiadomości
    > mam
    > miesięcznie

    Pomyliłeś działy ogłoszeń!!!

  • 4. Data: 2002-11-17 22:57:04
    Od: "Krzysztofsf" <K...@p...gazeta.pl>

    > Pomyliłeś działy ogłoszeń!!!

    Gosiu, sadze, ze to zapytanie wyniklo wlasnie z tresci Twojego ogloszenia.
    tez tak je odczytalem, tyle, ze bylem litosciwy i nie skomentowalem

    Atrakcyjna, mloda, dyspozycyjna...i na tym opis kwalifikacji sie konczy.
    Przejzyj serwisy o pracy i na podstawie wzoru cv bedziesz wiedziala, ktore
    umiejetnosci uwypuklic, co dodac a co zmienic.
    Np, co pracodawce obchodzi ze mieszkasz w centrum?
    Mozesz dojezdzac z Krzekowa na Bukowe, grunt zebys siedziala w pracy tyle
    ile wymaga i nie spozniala sie.

    Pozdrawiam
    Krzysztof

  • 5. Data: 2002-11-18 07:25:51
    Od: "ancza" <a...@p...onet.pl>

    Nawet nie warto komentowac :(((

  • 6. Data: 2002-11-18 23:36:10
    Od: z...@o...pl

    > Nawet nie warto komentowac :(((
    > Użytkownik "Paweł" <b...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > biurze,

    Wam łatwo komentować,żartować,czy macie coś do zaproponowania?
    Jeżeli nie to po co dyskutujecie.
    Ja poprostu szukam pracy,jestem od 2 lat bez pracy. Wszystko na ten temat
    Panowie Krzysztof i Paweł.
    Pozd. Małgorzata.

  • 7. Data: 2002-11-19 12:26:15
    Od: "Krzysztofsf" <K...@p...gazeta.pl>

> [...]
    > Jeżeli nie to po co dyskutujecie.
    > Ja poprostu szukam pracy,jestem od 2 lat bez pracy. Wszystko na ten temat

    Moja droga, nie widzisz, ze przynajmniej ja, chcialem pomoc i odeslalem do
    miejsc, w ktorych mozesz podpatrzec, jak pisac poprawnie takie oferty?

    Naprawde, taki post, ani wyslane CV z listem motywacyjnym o zblizonej
    tresci, nie zacheca pracodawcy

    Pozdrawiam
    Krzysztof

  • 8. Data: 2002-11-19 18:19:45
    Od: z...@o...pl

> [...]
    > miejsc, w ktorych mozesz podpatrzec, jak pisac poprawnie takie oferty?
    >
    > Naprawde, taki post, ani wyslane CV z listem motywacyjnym o zblizonej

    Mój drogi,nie widzisz, ze przynajmiej ja wymyśliłam post który skutecznie
    zmusił ciebie do napisania do mnie.
    Jak to dobrze miec bratnią pomoc wirtualną.
    pozdrawiam Gosia!

  • 9. Data: 2002-11-19 18:45:03
    Od: "Krzysztofsf" <K...@p...gazeta.pl>

    > Mój drogi,nie widzisz, ze przynajmiej ja wymyśliłam post który skutecznie
    > zmusił ciebie do napisania do mnie.
    > Jak to dobrze miec bratnią pomoc wirtualną.
    > pozdrawiam Gosia!

    Moja droga, to pracodawca ma do Ciebie odpisac :)

    pozdrawiam
    Krzysztof

  • 10. Data: 2002-11-23 23:05:25
    Od: "RICARDO RICARDO" <d...@g...pl>

    Cześć Małgosia !!!!

    Jeżeli posiadasz prawo jazdy i ważny paszport to mogę Ci
    zaproponować pracę jako kierowca samochodu osobowego za
    około 6000 tysięcy złotych miesięcznie,w charakterze
    - kierowca osobisty -.Nie zawsze fotel biurowy jest lepszy
    od fotela w samochodzie!!! Moja oferta to nie żart lecz
    prawdziwa okazja zarobienia dobrego szmalu !!!

    Pozdrawiam Cię serdecznie i głowa do góry RICARDO