PracaGrupypl.praca.szukana › Szukam w Warszawie

  • 1. Data: 2002-11-16 12:26:35
    Temat: Szukam w Warszawie
    Od: "Maja Gajewska" <m...@l...com.pl>

    Szanowni Państwo,
    mam 23 lata, studiuję dziennikarstwo ( III rok ). Jestem bardzo
    zainteresowana pracą w środowisku dziennikarskim lub pokrewnym.
    Lubię gdy wokół mnie dzieje się więcej niż dużo.
    Wyzwania stanowią dla mnie projekty uznane przez większość za niemożliwe do
    zrealizowania.
    Udowadniam, że to nieprawda. Nie istnieją dla mnie słowo "nie można".
    Tego samego oczekuję od ludzi z którymi pracuję.

    Nie wymagam wysokich zarobków. Jestem głodna wiedzy i chętnie podejmę pracę
    lub staż na zlecenie/o dzieło/ na fakturę. Praca nawet kilka razy w tygodniu
    ma dla mnie duże znaczenie.
    Współpracuję z tygodnikiem "Wprost".
    Pragnę zdobywać wiedzę. Jestem osobą sumienną, pracowitą i dyspozycyjną.

    847-14-30
    m...@l...com.pl