PracaGrupypl.praca.szukanaSwiezo upieczony inzynier budownictwa/Krakow

  • 1. Data: 2002-04-01 20:45:39
    Temat: Swiezo upieczony inzynier budownictwa/Krakow
    Od: "Bobik" <f...@i...pl>

    Jak w temacie , a w zasadzie prawie "upieczony" , bo po egzaminie
    inzynierskim ( 5.0 ) a przed oddaniem pracy ( choc to w sumie formalnosc ).

    Chcialbym podiac prace w Krakowie w branzy budowlanej , badz to w
    wykonastwie badz przy projektowaniu . Najcenniejsza dla mnie w tj chwili jes
    praktyka potrzebna do zdobycia uprawnien ( wykonawczych / projektowych)
    Jestem osoba komunikatywna , bezkonfliktowa i bardzo konkretna . Obsluguje
    biegle komp. zarowno jako narzedzie biurowe, jak i pomoc w
    rojektowaniu( AutoCad, ArchiCad, MathCad, RM WIN, ...)
    Znam angielski w stopniu umozliwiajacym mi swobodna komunikacje .
    Na studiach osiagnalem bardzo wysokie wyniki ( konst. zelbet - 5.0, konst.
    stal.5.0, ...egzamin inzynierski 5.0 ), umiem pracowac z ludzmi
    szczegolnie takimi od ktorych moge sie czegos nauczyc )

    Bede wdzieczny za wszelkie propozycje jak i uwagi :)
    Krzysiek
    f...@i...pl