PracaGrupypl.praca.szukana@Młoda,zdolna,kreatywna,szybko ucząca się@

  • 1. Data: 2002-04-01 18:22:35
    Temat: @Młoda,zdolna,kreatywna,szybko ucząca się@
    Od: <j...@p...onet.pl>

    Jestem absolwentką trzyletniego Kolegium Języka Angielskiego działającego przy
    Uniwersytecie Szczecińskim, zaś tytuł licencjata filologii angielskiej
    uzyskałam dzięki studiom eksternistycznym na Uniwersytecie Adama Mickiewicza w
    Poznaniu w tym samym roku (2000). Rok później ukończyłam również Business
    College &#8211; policealną szkołę o specjalizacji reklama i marketing. W ramach zajęć

    odbyłam kursy przedmiotowe z reklamy, PR, zarządzania personelem, marketingu i
    rynku oraz informatyki. W moim dorobku tłumaczeniowym znajdują się programy
    komputerowe, pliki pomocy do telefonów komórkowych, podręczniki do zarządzania
    jakością, produktem i magazynem, materiały konferencyjne dla szkoły
    turystycznej, oferta przetargowa agencji ochrony fizycznej, witryny WWW z FAQ,
    opisy patentów i doświadczeń chemicznych na poziomie studiów magisterskich oraz
    wiele drobnych tłumaczeń ogólnych.
    Poszukuję pracy w administracji, dziale marketingu, reklamy lub PR oraz
    wszelkiego rodzaju pracy związanej z tłumaczeniami.
    --
    Marzena Kuffel