PracaGrupypl.praca.dyskusje › Studia zaoczne, a bezrobocie?

  • 11. Data: 2005-09-27 06:24:47
    Temat: Re: Studia zaoczne, a bezrobocie?
    Od: "Waldemar \"Jakec\" Bulkowski" <"jakec "@ tlen.pl>

    Hi!!!

    Dnia Mon, 26 Sep 2005 21:58:52 +0200, Kira napisał(a):

    > Re to: Galathea [Mon, 26 Sep 2005 19:48:44 +0100]:

    > A, no to sie czegos nowego dowiedzialam :)

    Zawsze tak było.

    3mcie się

    --
    Waldek "Jakec" Bulkowski
    http://film.e-informator.pl

  • 12. Data: 2005-09-27 06:28:00
    Od: "Waldemar \"Jakec\" Bulkowski" <"jakec "@ tlen.pl>

    Hi!!!

    Dnia Mon, 26 Sep 2005 20:31:52 +0200, Radek napisał(a):

    > Oż kurtyzana, to ja se wemze taka pożyczkę, wyjadę na karaiby, a potem
    > oficjalnie umrze, kupie dowód karaibski, wrócę do polski i otworze firmę i
    > nie będę płacił podatków bo ci z zagranicy nie płaca...

    Pożyczek nie ma - to po pierwsze.

    Po drugie - kasę dostaniesz do ręki dopiero wtedy jak po podpisaniu umowy
    otworzysz działalność i pokażesz rachunki za zakup tego, na co dostałeś
    dofinansowanie.

    Po trzecie - nie wiem czy za 10.000 zł uda Ci się wyjechać na Karaiby i
    sfingować swoją śmierć.

    3m się

  • 13. Data: 2005-09-27 06:33:17
    Od: Kira <c...@-...pl>

    Re to: Waldemar \Jakec\ Bulkowski [Tue, 27 Sep 2005 08:24:47 +0200]:

    > Zawsze tak było.

    Przeciez nie mowie ze sie zmienilo :) Tylko ze ja tego do tej
    pory nie wiedzialam. Jakos mi sie wydawalo, ze studia sa studia.

    Kira

  • 14. Data: 2005-09-27 07:48:59
    Od: Agata Rabska <m...@S...hell.pl>

    Dnia Mon, 26 Sep 2005 16:37:16 +0000 (UTC), Asterix naskrobałeś/łaś:

    >Czy będąc na studiach zaocznych można się zarejestrować w urzędzie pracy jako
    >bezrobotny? Jeśli tak, to jakie z tego są korzyści?
    Będąc na studiach zaocznych warto iść do pracy.

    --
    Mirai, pierwsza, jedyna, niepowtarzalna
    12 latka no 1. on p.r.a

  • 15. Data: 2005-09-27 14:58:34
    Od: "Iśka" <i...@W...PL>

    >Dnia Mon, 26 Sep 2005 16:37:16 +0000 (UTC), Asterix naskrobałeś/łaś:

    >jako
    >Będąc na studiach zaocznych warto iść do pracy.
    >wydaje mi sie ze tak a kożyści z tego nie ma żadnych

    archiwum i przeszukiwanie newsów
    http://www.polnews.pl

  • 16. Data: 2005-09-27 15:16:47
    Od: "ewa iwasieczko" <e...@v...pl>

    jaki ja moge miec korzysci wierzcie mi zadnych tylko tyle ze usmiech syna
    zastepuje mi wszystko

  • 17. Data: 2005-09-28 13:48:03
    Od: "Asterix " <a...@g...pl>

    Dziekuję za pomoc.

    --
    Asterix

  • 18. Data: 2005-09-28 20:11:09
    Od: Agata Rabska <m...@S...hell.pl>

    Dnia Tue, 27 Sep 2005 16:58:34 +0200, Iśka naskrobałeś/łaś:

    Żartujesz, prawda?