PracaGrupypl.praca.szukana › Studentka 5 rok italianistyki.

  • 1. Data: 2005-02-24 10:49:33
    Temat: Studentka 5 rok italianistyki.
    Od: godan <g...@o...pl>

    Jestem studentką 5 roku italianistyki UW.
    Właśnie wróciłam z półrocznego stypendium we Włoszech w ramach programu
    Socrates-Erasmus.
    Równolegle studiuje turystykę.
    Posiadam bardzo dobrą, popartą doświadczeniem znajomość języka : włoskiego
    i angielskiego.

    Posiadam doświadczenie zawodowe :
    - pracownik działu marketingu ogólnopolskiej firmy kosmetycznej
    Zajmowałam się promocją produktów w prasie: artykuły, konkursy.
    Udział w międzynarodowych targach kosmetycznych jako reprezentant firmy
    i tłumacz.

    - pilot wycieczek i opiekun (uprawnienia państwowe)

    Poszukuję pracy w pełnym lub niepełnym wymiarze godzin.
    Najchętniej w Warszawie lub okolicach.

    Kontakt: k...@o...pl

    --
    Moim programem pocztowym jest Opera: http://www.opera.com/m2/