PracaGrupypl.praca.szukana › ==Gorlice i okolice== Informatyka lub księgowość

  • 1. Data: 2005-02-24 10:48:42
    Temat: ==Gorlice i okolice== Informatyka lub księgowość
    Od: "=PiNo=" <A...@o...pl>

    Jestem informatykiem-wdrożeniowcem z 10-letnim stażem.
    Szukam DODATKOWEJ pracy z zakresu informatyki lub księgowości w rejonie
    Gorlic, Nowego Sącza, Tarnowa i Krosna - w promieniu ok. 60km od Gorlic.
    Posiadam znajomość m.in.:
    a) sprzętu komputerowego i jego konfiguracji
    b) oprogramowania finansowo-magazynowego
    c) środowiska Windows/Linux
    d) Internet i technologia
    Dojazd samochodem nie stanowi żadnego problemu - bezpiecznie przejechałem
    ponad 300 tys. km.

    --
    Pozdr.
    =PiNo=