PracaGrupypl.praca.szukana › Student informatyki - 3miasto

  • 1. Data: 2002-05-23 11:13:09
    Temat: Student informatyki - 3miasto
    Od: "sm" <s...@w...pl>

    Jestem studentem zaocznym informatyki na UAM w Poznaniu.
    W ubiegłym roku ukończyłem licencjat matematyki o specjalności
    informatyka na UG w Gdańsku. Szukam pracy w dziale IT najchętniej
    w Trójmieście. Nie mam dużych wymagań płacowych. Istotniejsze
    jest dla mnie zdobycie ciekawych doświadczeń które przydadzą się
    w przyszłości.

    Umiejętności

    - bardzo dobra znajomość i obsługa systemów Win98/2000/NT/XP
    - dobra znajomość systemu Linux
    - sprawne posługiwanie się pakietem Office
    - podstawy języków programowania C/C++, Java, HTML
    - dobra znajomość budowy komputera i umiejętność jego konfiguracji
    - znajomość zagadnień sieciowych
    - znajomość technologii VoIP

    Doświadczenie
    - w dziale HelpDesk firmy teleinformatycznej

    Języki obce:
    - angielski (dobrze)
    - niemiecki (podstawy)

    Inne:
    - prawo jazdy kat. B (od 1998 roku)
    - komunikatywność, sumienność i dokładność

    Zainteresowania:
    - komputery
    - koszykówka
    - telefonia gsm