PracaGrupypl.praca.szukana › @@ Poszukujesz Osoby, ktora pozyskalaby nowych klientow dla... ?@@

  • 1. Data: 2002-05-23 10:42:03
    Temat: @@ Poszukujesz Osoby, ktora pozyskalaby nowych klientow dla... ?@@
    Od: <m...@p...fm>

    Chcialbym zajasc sie pozyskiwaniem klientow dla firmy zajmujacej sie
    wykonywaniem witryn internetowych, badz reklama w internecie. Moje atuty są
    takie, że po prostu znam magię internetu i potrafię przekazać to w interesujący
    sposób potencjalnemu klientowi, a co z tym związane zachęcić do reklamowania
    się w internecie. Mam takze kilka pomyslow na dobre serwisy w internecie...

    - wykształcenie: średnie techniczne, telekomunikacja
    - biegła obsługa komputera i podstawowych aplikacji biurowych
    - znajomość PHP, MySQL, JavaScript
    - podstawowa znajomość zagadnień związanych z fotografią
    - podstawowa znajomość obsługi programów graficznych
    - biegła znajomość zagadnień związanych z internetem
    - prawo jazdy kat: A,B

    posiadam cechy takie jak:

    - kreatywność
    - odpowiedzialność
    - umiejętność analitycznego myślenia
    - zawsze dążę do osiągniecia celu
    - bardzo dobra orientacja w terenie

    Poszukuje pracy na terenie Śląska, oraz Krakowa.

    kontakt: p...@c...alpha.pl