PracaGrupypl.praca.szukana › Student grafiki z bdb znajomoscia komp. prog. graf.

  • 1. Data: 2002-06-12 08:31:55
    Temat: Student grafiki z bdb znajomoscia komp. prog. graf.
    Od: "Wojtek Wilk" <w...@p...onet.pl>

    Witam wszystkich.
    Poszukuje pracy na okres wakacji. Jestem studentem wydzialu grafiki na ASP w
    Krakowie. Posiadam duze doswiadczenie w poslugiwaniu sie (kreatywnym)
    programami do grafiki komputerowej (Photoshop, Illustrator, do składu
    PageMaker lub Indesign). Pracowalem przez rok w katowickiej agencji
    reklamowej, w zwiazku z czym kwestie takiego chocby naswietlania nie sa dla
    mnie tajemnica. Posiadam podstawowa znajomosc HTML, ucze sie flasha (czy juz
    wspominalem ze jestem osoba kreatywna? :-). Najchetniej podejme prace jako
    ilustrator/designer. W rachube wchodza Katowice i okolice, ewentualnie jesli
    bedzie to oplacalne to inne miasta (np. Krakow).
    Podsumujmy:

    - talent plastyczny
    - znajomosc Photoshop, Illustrator, CorelDraw (podstawowa), InDesign,
    Dreamweaver
    - doswiadczenie na stanowisku oper. DTP
    - sympatyczny i komunikatywny :-)

    Wojtek Wilk