PracaGrupypl.praca.szukana › Branża IT - CCNA, Help Desk

  • 1. Data: 2002-06-12 08:08:06
    Temat: Branża IT - CCNA, Help Desk
    Od: "RooG" <m...@i...lublin.pl>

    Witam
    Jestem tegorocznym absolwentem Wydziału Elektrycznego Politechniki
    Lubelskiej na specjalności Inżynierskie Zastosowanie Informatyki. Ukończyłem
    Akademię Cisco na UMCS i posiadam certyfikat CCNA. Posiadam trzymiesięczne
    doświadczenie w pracy ze sprzętem Cisco, w tym z Firewallem PIX.

    Poszukuję pracy na terenie Warszawy, najchętniej związanej z
    administracją sieci opartej o platformę Cisco. Chętnie podejmę pracę również
    jako pracownik działu Help Desk. Jestem ambitny i zawsze dążę do wypełnienia
    powierzonych mi obowiązków. Doświadczenie jakie zdobyłem podczas stażu w
    dużym dziale IT jednej z Warszawskich firm, pozwala mi sądzić, że poradzę
    sobie nie tylko z obowiązkami, ale wniosę sporo do drużyny, z którą dane
    byłoby mi pracować.

    Pracę mogę podjąć od lipca. Moje CV dostępne jest pod adresem:
    http://mazi.in.lublin.pl/CV_Michal_Mazurek.doc

    Pozdrawiam

    Michał Mazurek

    PS Kontaktować się ze mną można przez Gadu-Gadu #1441184 oraz mailem pisząc
    na adres m...@h...pl