PracaGrupypl.praca.szukanaStudent SGH, PHP, MySQL

  • 1. Data: 2004-06-07 22:10:49
    Temat: Student SGH, PHP, MySQL
    Od: " Radek" <r...@g...pl>

    Dzien dobry!

    Jestem studentem Szkoly Glownej Handlowej, a moje zainteresowania obejmuja
    rowniez dziedziny zwiazane z informatyka. Stad najchetniej podjalbym prace
    zarowno w dziedzinach zwiazana z szeroko rozumiana ekonomia i finansami, jak
    rowniez w sferze IT.

    Poszukuje pracy, ktora moglbym podjac od 1 lipca br w Warszawie. W okresie
    wakacyjnym jestem w pelni dyspozycyjny, gotowy do pracy w weekendy oraz w
    zwiekszonym wymiarze godzin. Bardzo chetnie kontynuowalbym wspolprace po
    rozpoczeciu roku akademickiego, o ile moglbym dopasować jej godziny do zajec
    na uczelni.

    Jestem osoba rzetelnie wywiazujaca sie z powierzonych mi obowiazkow i zadan.

    Posiadane umiejetności:
    - Praktyczna znajomosc budowy komputera (obsluga i konserwacja),
    - Znajomosc systemow operacyjnych Microsoft Windows 95/98/2000/XP,
    - Znajomosc systemu operacyjnego Linux (podstawowa),
    - Znajomosc pakietu MsOffice (bardzo dobra),
    - Znajomosc technologii HTML, PHP, MySQL (bardzo dobra),
    - Znajomosc baz danych (MS Access, MySQL),
    - Podstawowa znajomosc programow graficznych (Corel, Photoshop),
    - Znajomosc jezykow programowania:
    - Pascal, Delphi, Visual Basic (bardzo dobra);
    - C++ (podstawowa);
    - Znajomosc jezyka angielskiego (bardzo dobra) i niemieckiego (na poziomie
    umozliwiajacym korzystanie z dokumentacji),
    - Prawo jazdy kategorii B.

    Mam doswiadczenie w tworzeniu dynamicznych aplikacji bazodanowych
    wykorzystujacych PHP i MySQL.

    Dysponuje szybkim stalym laczem, wiec jestem rowniez zainteresowany praca
    zdalna.

    Kontakt:
    r...@g...pl