PracaGrupypl.praca.szukanaSzukam pracy w kadrach lub księgowości - Warszawa

  • 1. Data: 2004-06-07 19:41:53
    Temat: Szukam pracy w kadrach lub księgowości - Warszawa
    Od: "Agnieszka" <a...@w...pl>

    Witam,

    Mam 31 lat i ustabilizowaną sytuację rodzinną. Ukończyłam Wyższą Szkołę
    Handlu i Prawa o kierunku finanse. Obecnie uczęszczam na podyplomowe
    studium - Zarządzanie Zasobami Ludzkimi, organizowane przez Agencję Rozwoju
    Gospodarczego.
    Do tej pory pracowałam jako asystentka Dyrektora i Serwisu Technicznego.
    Doskonale znam środowisko Windows, biegle piszę na komputerze. Dobry
    angielski i rosyjski.
    Zdobyte wiadomości i umiejętności chciałabym teraz wykorzystać w praktyce
    jako pracownik Działu Personalnego i Płac lub Księgowości. Bardzo szybko sie
    uczę i gotowa jestem do dalszego kształcenia.

    Kontakt:
    e-mail: a...@w...pl
    tel. (022) 799-09-45

    Proszę o tylko poważne oferty.