PracaGrupypl.praca.szukana › Student Informatyki - Pozna?, w?asny samochód

  • 1. Data: 2005-05-10 10:23:55
    Temat: Student Informatyki - Pozna?, w?asny samochód
    Od: Maciej St?pyra <k...@a...org>

    Student 3 roku Informatyki Politechniki Pozna?skiej poszujuje pracy:

    Moje umiej?tno?ci:
    -Doskona?a znajomo?? Srodowisk Windows i Linux ( w zakresie obs?ugi,
    instalacji i "konserwacji" oprogramowania)
    -umiejetno?? administrowania sieci? komputerow? (jestem adinistratorem sieci
    z?o?onej ze 118 komputerów)
    -PHP
    -Smarty Templates
    -MySQL
    -MsSQL
    -PostgreSQL (podstawy)
    -Java (podstawy)
    -NET (podstawy)
    -XML(podstawy)
    -Javascript
    -Python (podstawy)
    -assembler x86, 8051 (?redniozaawansowany)
    -Delphi, Pascal - podstawy
    -C/C++
    -Biblioteka Qt

    Posadam prawo jazdy kat B, oraz w?asny samochód.

    Mam du?e do?wiadczenie w zakresie programowania (programuj? od ponad 13
    lat), tworzenia witryn internetowych, serwisowania sprz?tu komputerowego.
    Posiadam podstawow? wiedz? w zakresie elektroniki.

    Kontakt:
    k...@g...pl