PracaGrupypl.praca.szukana › grafik/operator DTP - szuka zleceń (W-wa i cała Polska)

  • 1. Data: 2005-05-10 09:59:21
    Temat: grafik/operator DTP - szuka zleceń (W-wa i cała Polska)
    Od: bokonon <b...@p...onet.pl>

    Szanowni Państwo,

    jestem grafikiem komputerowym z 8 letnim doświadczeniem. (3 lata - jako
    operator DTP w 2 miesięcznikach. Skład łamanie, przygotowanie do druku.
    5 lat jako grafik - projektowanie i przygotowanie do druku wszelkich
    materiałów reklamowych jak i użytkowych (w tym książki).)

    * Podejmę współpracę jako podwykonawca lub bezpośrednio.

    * Wykonuję zarówno typowe jak i nietypowe zlecenia poligraficzne.

    * Dysponuję własnym studiem graficznym.

    * Bardzo dobra znajomość pakietu Adobe CS Premium (InDesign, Photoshop,
    Illustrator), Corel Draw, QuarkXpress. Platforma PC.

    * Posiadam aparat cyfrowy Canon EOS 300D (6Megapixeli).

    * Doświadczenie w projektowaniu rzeczy nietypowych, np. stand w
    kształcie wachlarza mieszczący 900 ulotek - po 100 dla każdego produktu.

    * stałe łącze.

    * Wystawiam faktury VAT

    Dariusz Niedziałek
    tel. 22 - 615 88 11
    tel. kom. 606 911 355
    b...@p...onet.pl

    *** PRZYKŁADOWE CENY ***
    kompletny cennik i specyfikację wysyłam mailem.

    - wizytówki pełny kolor , jednostronne, projekt gratis 500 szt. - 111 zł
    brutto
    - teczki ofertowe, pełny kolor, projekt gratis 500 szt. - 1299 zł brutto
    - kalendarzyki listkowe, zaokrąglone rogi, kolor dwustronnie, projekt
    gratis 1000 szt. - 199 zł brutto