PracaGrupypl.praca.dyskusje › Staż pracy u jednego pracodawcy / wypowiedzena, etc.

  • 1. Data: 2004-01-27 09:08:41
    Temat: Staż pracy u jednego pracodawcy / wypowiedzena, etc.
    Od: Mariusz Drozdziel <n...@s...teleaudio.com.pl>

    Witam,

    Nie wiem, czy temat był poruszany, ale nie bardzo mogę się do
    czegokolwiek dogooglać, więc zaryzykuje i zapytam.

    Jak według kodeksu pracy wygląda kwestia stażu pracy u jednego
    pracodawcy? Jeżeli przerywaliśmy współprace z danym pracodawcą i później
    ponownie się u niego zatrudnialiśmy, to jak jest liczony staż? Chodzi mi
    teraz o różne rzeczy z tym związane, jak na przykład wypowiedzenia? Czy
    przy zwolnieniu liczy nas okres wypowiedzenia odpowiedni dla czasu jaki
    upłynął od podpisania nowej umowy, czy liczy się suma czasu przepracowanego
    dla danego
    pracodawcy?

    Jak jest z innymi aspektami tego problemu, jak na przykład Zakładowy
    Fundusz Świadczeń Socjalnych? Jeżeli świadczenia wypłacane są wedle stażu
    pracy, to jak pracodawca powinien liczyć czas pracy osobom, które były
    zatrudniane wielokrotnie? Sume przepracowanego czasu, czy od zawarcia nowej
    umowy?

    Trochę to zawiłe, ale mam nadzieje że w miare jasno się wyraziłem.
    Jakby ktoś miał jakieś konkretne informacje, to prosiłbym o jakieś źródło,
    skąd pochodzą i gdzie można to odnaleźć.

    Serdecznie dziękuje z góry za ewentualną pomoc!

    --
    Mariusz.

    == e-mail: m...@t...com.pl ==== http://tank.polsat.com.pl/~nova/ ==
    == 2:482/5...@f...org == gpg: 46e57e6c07c1e2d67d92 17477014d50bb2cdf245 ==