PracaGrupypl.praca.dyskusje › Sposób na biznes

  • 1. Data: 2009-08-06 07:36:05
    Temat: Sposób na biznes
    Od: "argonn" <a...@v...pl>

    Witam grupę,
    czy można sprzedac komuś pomysł na biznes ?
    Jak się zabezpieczyć przed kims nieuczciwym ?
    - Pomysł jest godny polecenia, chodzi o prowadzenie biznesu w sieci ( coś w
    rodzaj nasza-klasa ) ale myślę, że jak to wypali to będzie hit !
    Nie znam sie na informatyce, więc nie jest możliwe abym sam prowadził podobny
    portal- bo pewnie potrzeba kogoś kto się na tym zna. Dlatego pomyślałem sobie
    o odsprzedaniu pomysłu w zamian za ewentualne udziały w firmie albo kasę. Co o
    tym myślicie ?

    Pozdrawiam, Argonn

  • 2. Data: 2009-08-06 09:07:45
    Temat: Re: Sposób na biznes
    Od: gr <j...@w...pl>

    On 6 Sie, 09:36, "argonn" <a...@v...pl> wrote:
> [...]
    > o odsprzedaniu pomysłu w zamian za ewentualne udziały w firmie albo kasę. Co o

    Super pomysł.

  • 3. Data: 2009-08-06 10:07:05
    Od: Kviat <kviat@NIE_DLA_SPAMUneostrada.pl>

    argonn pisze:
> [...]
    > o odsprzedaniu pomysłu w zamian za ewentualne udziały w firmie albo kasę. Co o

    Hasło dla googla na dziś: anioły biznesu

    http://www.tinyurl.pl?7VFtwTur
    http://www.lba.pl/anioly_biznesu/
    http://www.lba.pl/anioly_biznesu/projekty_inwestycyj
    ne
    http://www.lba.pl/anioly_biznesu/tworzenie_zespolu

    Pozdrawiam
    Piotr

  • 4. Data: 2009-08-06 10:07:53
    Od: mihau <m...@g...com>

    On Aug 6, 9:36 am, "argonn" <a...@v...pl> wrote:

    > Dlatego pomyślałem sobie
    > o odsprzedaniu pomysłu w zamian za ewentualne udziały w firmie albo kasę. Co o
    > tym myślicie ?

    Żeby zdecydować czy pomysł jest wykonalny i wart inwestycji, musiałbym
    usłyszeć szczegóły :)

    --
    mihau

  • 5. Data: 2009-08-06 10:43:51
    Od: a...@v...pl

    Co o

    > Żeby zdecydować czy pomysł jest wykonalny i wart inwestycji, musiałbym
    > usłyszeć szczegóły :)
    >
    > --
    > mihau
    Niestety, wtedy poznałbys szczegóły - sory

  • 6. Data: 2009-08-06 23:41:02
    Od: "entroper" <e...@C...spamerom.p0czta.on3t.pll>

    Użytkownik "argonn" <a...@v...pl> napisał w wiadomości

> [...]
    coś w
    > rodzaj nasza-klasa ) ale myślę, że jak to wypali to będzie hit !

    i zapewne nikt na to przed Tobą nie wpadł.
    na początek polecałbym rozpęd i baranka o ścianę.

    e.

  • 7. Data: 2009-08-07 05:30:37
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    entroper pisze:
    > Użytkownik "argonn" <a...@v...pl> napisał w wiadomości

    > coś w
    >
    > i zapewne nikt na to przed Tobą nie wpadł.

    No tak, bo żyjemy w świecie, gdzie wszystko już wymyślono. Niczym
    egipscy naukowcy, którzy uważali, że znają już wszystko.

    > na początek polecałbym rozpęd i baranka o ścianę.

    I wzajemnie.

    --
    Liwiusz

  • 8. Data: 2009-08-07 15:01:16
    Od: "entroper" <e...@C...spamerom.p0czta.on3t.pll>

    > No tak, bo żyjemy w świecie, gdzie wszystko już wymyślono. Niczym
    > egipscy naukowcy, którzy uważali, że znają już wszystko.

    Ochłoń. Mówimy o "pomyśle na biznes w sieci", który "jak to wypali to
    będzie hit". Nie o wynalazku. Zapewne jest to coś bardzo ogólnego,
    banalnego i, tylko w mniemaniu autora, zajebiście odkrywczego. A na 99.9%
    ktoś już to ćwiczył i odrzucił z wynikiem negatywnym. A jeśli nawet
    założymy, że pomysł faktycznie jest genialny, to niedoświadczony golec
    może zrobić tylko i wyłącznie to, co zasugerowałem. Bo szczegóły w jakiejś
    formie wreszcie kiedyś będzie trzeba wyjawić a doświadczony inwestor i tak
    gościa wycycka w dowolny sposób.

    O ile oczywiście pomysł jest wart jakiejkolwiek uwagi :) Bo te 7 postów to
    i tak już za dużo :)

    > I wzajemnie.

    Tobie też by się przydało. Nawet nie zdajesz sobie sprawy ile genialnych
    pomysłów na biznes usłyszałem w życiu :)

    e.

  • 9. Data: 2009-08-07 17:10:33
    Od: zly <b...@N...fm>

    Dnia Fri, 7 Aug 2009 17:01:16 +0200, entroper napisał(a):

    > Zapewne jest to coś bardzo ogólnego,
    > banalnego i, tylko w mniemaniu autora, zajebiście odkrywczego. A na 99.9%
    > ktoś już to ćwiczył i odrzucił z wynikiem negatywnym.

    to cos jak wlasnie z nasza klasa, chyba ne?

    --
    marcin