-
Data: 2008-10-02 09:26:34
Temat: Specjalista ds. obsługi klienta / Wrocław
Od: " " <e...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora
[ pokaż wszystkie nagłówki ]Specjalista ds. obsługi klienta / Wrocław (SOK/09/08)
Dynamicznie rozwijająca się spółka z branży IT, posiadająca status Złotego
Partnera Microsoft, przygotowująca się do debiutu giełdowego, poszukuje
wyjątkowej osoby na stanowisko: Specjalista ds. obsługi klienta.
Opis stanowiska
- bieżąca obsługa klientów spółki – odpowiedzi na zapytania ofertowe,
prowadzenie korespondencji, fakturowanie i prowadzenie rozliczeń z klientami
- wsparcie w zakresie działań sprzedażowych i marketingowych na rynku IT
- wsparcie w zakresie analizy rynku i konkurencji
- aktualizacja firmowych serwisów internetowych
- udział w innych projektach realizowanych przez spółkę
Szukamy nieprzeciętnych osób, o w wysokiej kulturze osobistej, które poszukują
w życiu poważnych wyzwań i wysokiej jakości współpracy.
Oferta skierowana jest do studentów IV-V roku studiów oraz absolwentów.
Możliwe jest także odbycie praktyki lub stażu na powyższym stanowisku.
Oferujemy
- rozwojową i wartościową pracę w przyjaznej atmosferze i młodym zespole
- szybkie możliwości awansu - wynikające ze zmian związanych z wejściem na
giełdę i rozpoczęciem nowych projektów
- niestandardowe benefity – np. powiększony wymiar urlopu niezależnie od stażu
pracy, skrócone godziny pracy w piątki, a dla najlepszych – dofinansowanie
studiów podyplomowych
Oferty, zawierające CV oraz list motywacyjny prosimy przesyłać jedynie w
formie elektronicznej na adres e-mail: r...@c...com do
dnia 15.10.2008 z dopiskiem SOK/09/08 lub SOK/09/08/Praktyki. Inne formy nie
będą brane pod uwagę. Jeśli masz jakiekolwiek wątpliwości nie trać swojego i
naszego czasu i nie wysyłaj niepotrzebnie swojej aplikacji.
--
Wysłano z serwisu Usenet w portalu Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl/usenet/
Najnowsze wątki z tej grupy
- Warszawa => Senior Front-End Developer (ES6, OOP) z biegłym jęz. ang
- Katowice => Solution Architect <=
- Warszawa => Integration Architect <=
- Katowice => Lead Front-end Developer - Remotely (JS, AngularJS, TypeSc
- Warszawa => Senior JAVA Developer <=
- Warszawa => Senior Java Developer <=
- Kraków => Front-End Developer (praca w pełni zdalna) <=
- Warszawa => Front-end Developer (websites - HTML5/CSS3) <=
- Warszawa => Młodszy konsultant ds. rekrutacji <=
- Warszawa => PROGRAMISTA C / C++ <=
- Warszawa => Front-end Developer (websites - HTML5/CSS3) <=
- Warszawa => Konsultant ds. rekrutacji IT <=
- Dąbrowa Górnicza => Quality Assurance Engineer, Tester (7-10 k netto
- Szczecin => PROGRAMISTA C/C++ DEVELOPER <=
- Warszawa => Konsultant ds. Rekrutacji <=
Najnowsze wątki
- 2024-09-24 Warszawa => Senior Account Manager <=
- 2024-09-24 Warszawa => QA Inżynier <=
- 2024-09-24 Gdańsk => Specjalista ds. Sprzedaży <=
- 2024-09-24 Warszawa => ECM Specialist / Consultant <=
- 2024-09-24 Szczecin => Starszy Programista .Net <=
- 2024-09-24 Szczecin => Senior .Net Software Developer <=
- 2024-09-24 Białystok => Ruby Backend Developer <=
- 2024-09-24 Białystok => Technical Lead ( (Java Background)) <=
- 2024-09-24 MĂźnchen => DevOps Engineeer (Azure) <=
- 2024-09-24 Warszawa => Java Developer <=
- 2024-09-24 Warszawa => Head of WMS Competence Center (Blue Yonder system) <=
- 2024-09-23 Gdańsk => Frontend Developer (Angular area) <=
- 2024-09-23 Poznań => Specjalista ds. Obsługi Kluczowych Klientów z jęz. niemi
- 2024-09-23 Kraków => Full Stack .Net Engineer <=
- 2024-09-23 Białystok => Frontend Developer (Angular) <=