-
1. Data: 2008-10-02 09:26:34
Temat: Specjalista ds. obsługi klienta / Wrocław
Od: " " <e...@g...pl>
Specjalista ds. obsługi klienta / Wrocław (SOK/09/08)
Dynamicznie rozwijająca się spółka z branży IT, posiadająca status Złotego
Partnera Microsoft, przygotowująca się do debiutu giełdowego, poszukuje
wyjątkowej osoby na stanowisko: Specjalista ds. obsługi klienta.
Opis stanowiska
- bieżąca obsługa klientów spółki – odpowiedzi na zapytania ofertowe,
prowadzenie korespondencji, fakturowanie i prowadzenie rozliczeń z klientami
- wsparcie w zakresie działań sprzedażowych i marketingowych na rynku IT
- wsparcie w zakresie analizy rynku i konkurencji
- aktualizacja firmowych serwisów internetowych
- udział w innych projektach realizowanych przez spółkę
Szukamy nieprzeciętnych osób, o w wysokiej kulturze osobistej, które poszukują
w życiu poważnych wyzwań i wysokiej jakości współpracy.
Oferta skierowana jest do studentów IV-V roku studiów oraz absolwentów.
Możliwe jest także odbycie praktyki lub stażu na powyższym stanowisku.
Oferujemy
- rozwojową i wartościową pracę w przyjaznej atmosferze i młodym zespole
- szybkie możliwości awansu - wynikające ze zmian związanych z wejściem na
giełdę i rozpoczęciem nowych projektów
- niestandardowe benefity – np. powiększony wymiar urlopu niezależnie od stażu
pracy, skrócone godziny pracy w piątki, a dla najlepszych – dofinansowanie
studiów podyplomowych
Oferty, zawierające CV oraz list motywacyjny prosimy przesyłać jedynie w
formie elektronicznej na adres e-mail: r...@c...com do
dnia 15.10.2008 z dopiskiem SOK/09/08 lub SOK/09/08/Praktyki. Inne formy nie
będą brane pod uwagę. Jeśli masz jakiekolwiek wątpliwości nie trać swojego i
naszego czasu i nie wysyłaj niepotrzebnie swojej aplikacji.
--
Wysłano z serwisu Usenet w portalu Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl/usenet/