eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

PracaGrupypl.praca.oferowanaSpecjalista ds. Obsługi Serwisowej oraz Call Center.(Warszawa)Specjalista ds. Obsługi Serwisowej oraz Call Center.(Warszawa)
  • Data: 2012-08-07 15:27:28
    Temat: Specjalista ds. Obsługi Serwisowej oraz Call Center.(Warszawa)
    Od: "SUPERMEDIA" <p...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Specjalista ds. Obsługi Serwisowej oraz Call Center.



    Zakres obowiązków:



    - Świadczenie wsparcia technicznego dla klientów indywidualnych i
    biznesowych za pośrednictwem telefonu oraz korespondencji email w zakresie
    usług:



    . telewizji kablowej,

    . dostępu do Internetu,

    . telefonii VoIP,

    . hostingu i kolokacji,

    . biznesowych łącz dostępowych do Internetu.



    - Konfigurowanie:



    . prostych urządzeń sieciowych,

    . dekoderów telewizji kablowych DVB-C,

    . dekoderów telewizji naziemnej DVB-T,

    . bramek VoIP.



    - Konfigurowanie usług hostingowych poprzez panele WWW w zakresie zmian
    ustawień poczty elektronicznej, serwerów WWW i FTP.



    - Przyjmowanie, ewidencjonowanie oraz kierowanie zgłoszeń do osób/działów o
    właściwych kompetencjach.



    - Reagowanie na zdarzenia raportowane przez systemy monitorujące.





    Od wybranej osoby oczekujemy:



    - Wykształcenia min. średniego, technicznego, najchętniej związanego z
    informatyką.



    - Znajomości podstawowych zagadnień technicznych z zakresu:



    . obsługi odbiorników telewizji cyfrowej,

    . konfiguracji urządzeń abonenckich VoIP,

    . konfiguracji sieci komputerowych,

    . działania poczty elektronicznej,

    . działania systemu DNS.



    - Wysokiej komunikatywności.



    - Wysokiej kultury osobistej.



    - Umiejętności pracy w zespole.



    - Dyspozycyjności.



    - Odpowiedzialności, dokładności i rzetelności.



    - Odporności na sytuacje stresujące.



    - Gotowości do pracy zmianowej oraz dyżurów telefonicznych w nocy.



    Ponadto mile widziane:



    - Podstawowa znajomość języka angielskiego.



    - Ponadprzeciętna znajomość zagadnień technicznych wymienionych wcześniej
    jako oczekiwane.



    - Dobra znajomość komputerów klasy PC oraz środowiska Microsoft Windows na
    poziomie zaawansowanego użytkownika.



    - Podstawowa znajomość systemów rodziny Linux.



    - Doświadczenie w pracy na stanowisku Helpdesk.



    W zamian oferujemy:



    - pracę w stabilnej, obecnej od wielu lat na runku Firmie,



    - dostęp do usług świadczonych przez SUPERMEDIA na preferowanych warunkach,



    - możliwość zdobycia nieprzeciętnych kompetencji,



    - pracę w młodym zespole,



    Osoby zainteresowane prosimy o przesłanie CV drogą elektroniczną na

    adres: p...@s...pl .
    Uprzejmie informujemy, że skontaktujemy się tylko z wybranymi Kandydatami.
    Do aplikacji prosimy dopisać klauzulę:
    "Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych do celów
    rekrutacyjnych, zgodnie z Ustawą o Ochronie danych Osobowych z dnia
    29.08.1997 r. Dz. Ust. Nr 133 poz. 883".





Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1