eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

PracaGrupyalt.pl.praca.oferowanaSpecjalista ds Obsługi Klienta (warszawa)Specjalista ds Obsługi Klienta (warszawa)
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!news.supermedia.pl!.POSTED!not-for-mail
    From: "SUPERMEDIA" <p...@s...pl>
    Newsgroups: alt.pl.praca.oferowana
    Subject: Specjalista ds Obsługi Klienta (warszawa)
    Date: Wed, 1 Feb 2012 10:41:46 +0100
    Organization: SuperMedia - http://www.sm.pl/
    Lines: 52
    Message-ID: <jgasrm$23a$1@news.supermedia.pl>
    NNTP-Posting-Host: 212.180.178.201
    X-Trace: news.supermedia.pl 1328084662 2154 212.180.178.201 (1 Feb 2012 08:24:22 GMT)
    X-Complaints-To: a...@s...pl
    NNTP-Posting-Date: Wed, 1 Feb 2012 08:24:22 +0000 (UTC)
    X-Priority: 3
    X-MSMail-Priority: Normal
    X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2900.5931
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2900.5994
    X-RFC2646: Format=Flowed; Original
    Xref: news-archive.icm.edu.pl alt.pl.praca.oferowana:24149
    [ ukryj nagłówki ]

    Firma z branży telekomunikacyjnej oferująca dostęp do Internetu, telewizję
    oraz telefonię stacjonarną poszukuje do swojego biura w Warszawie osoby na
    stanowisko Specjalisty ds. Obsługi Klienta (praca na zastępstwo)

    Do głównych zadań zatrudnionej osoby należeć będzie: telefoniczna,
    elektroniczna (za pomocą poczty e-mail) oraz bezpośrednia obsługa Klientów;
    udzielanie informacji obecnym i potencjalnym Klientom o usługach i
    aktualnych promocjach; przyjmowanie zgłoszeń usterek, awarii; bieżąca
    obsługa Klientów firmy w zakresie płatności, reklamacji i utrzymania
    Klientów; wyjaśnianie sald i należności Klientom; wprowadzanie danych
    Klientów oraz ich bieżąca aktualizacja w systemie.



    Profil kandydata:

    a.. wykształcenie minimum średnie
    b.. doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku (preferowane w branży)
    c.. bardzo dobra organizacja pracy, zdolność szybkiego uczenia się
    d.. bardzo dobra znajomość obsługi komputera (MS Office)
    e.. bardzo dobra organizacja pracy własnej
    f.. otwartość i swoboda komunikacji w nawiązywaniu kontaktów,
    g.. umiejętności pracy w zespole i pod presją czasu;
    h.. zaangażowanie i sumienność w wykonywaniu powierzonych zadań
    i.. atutem będzie znajomość języka angielskiego




    Oferujemy:

    a.. miłą atmosferę pracy w młodym, dynamicznym zespole
    b.. Stabilne warunki zatrudnienia
    c.. Możliwość rozwoju zawodowego
    d.. Szkolenia


    Osoby spełniające w/w wymagania i zainteresowane ofertą prosimy o
    przesyłanie cv oraz listu motywacyjnego zawierającego wymagania finansowe na
    adres e-mail: p...@s...pl z nazwą Specjalisty ds. Obsługi Klienta w
    temacie. Uprzejmie informujemy, że skontaktujemy się tylko z wybranymi
    Kandydatami.



    Do aplikacji prosimy dopisać klauzulę: "Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich
    danych osobowych do celów rekrutacyjnych, zgodnie z Ustawą o Ochronie danych
    Osobowych z dnia 29.08.1997 r. Dz. Ust. Nr 133 poz. 883".




Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1