-
Data: 2012-02-01 10:41:46
Temat: Specjalista ds Obsługi Klienta (warszawa)
Od: "SUPERMEDIA" <p...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora
[ pokaż wszystkie nagłówki ]Firma z branży telekomunikacyjnej oferująca dostęp do Internetu, telewizję
oraz telefonię stacjonarną poszukuje do swojego biura w Warszawie osoby na
stanowisko Specjalisty ds. Obsługi Klienta (praca na zastępstwo)
Do głównych zadań zatrudnionej osoby należeć będzie: telefoniczna,
elektroniczna (za pomocą poczty e-mail) oraz bezpośrednia obsługa Klientów;
udzielanie informacji obecnym i potencjalnym Klientom o usługach i
aktualnych promocjach; przyjmowanie zgłoszeń usterek, awarii; bieżąca
obsługa Klientów firmy w zakresie płatności, reklamacji i utrzymania
Klientów; wyjaśnianie sald i należności Klientom; wprowadzanie danych
Klientów oraz ich bieżąca aktualizacja w systemie.
Profil kandydata:
a.. wykształcenie minimum średnie
b.. doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku (preferowane w branży)
c.. bardzo dobra organizacja pracy, zdolność szybkiego uczenia się
d.. bardzo dobra znajomość obsługi komputera (MS Office)
e.. bardzo dobra organizacja pracy własnej
f.. otwartość i swoboda komunikacji w nawiązywaniu kontaktów,
g.. umiejętności pracy w zespole i pod presją czasu;
h.. zaangażowanie i sumienność w wykonywaniu powierzonych zadań
i.. atutem będzie znajomość języka angielskiego
Oferujemy:
a.. miłą atmosferę pracy w młodym, dynamicznym zespole
b.. Stabilne warunki zatrudnienia
c.. Możliwość rozwoju zawodowego
d.. Szkolenia
Osoby spełniające w/w wymagania i zainteresowane ofertą prosimy o
przesyłanie cv oraz listu motywacyjnego zawierającego wymagania finansowe na
adres e-mail: p...@s...pl z nazwą Specjalisty ds. Obsługi Klienta w
temacie. Uprzejmie informujemy, że skontaktujemy się tylko z wybranymi
Kandydatami.
Do aplikacji prosimy dopisać klauzulę: "Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich
danych osobowych do celów rekrutacyjnych, zgodnie z Ustawą o Ochronie danych
Osobowych z dnia 29.08.1997 r. Dz. Ust. Nr 133 poz. 883".
Najnowsze wątki z tej grupy
- Warszawa => Team Lead Data Engineer (obszar Snowflake) <=
- Gdańsk => Key Account Manager (ERP) <=
- Warszawa => Dyrektor Sprzedaży (rozwiązania Cloud) <=
- Ryga => Konsultant Wdrożeniowy Comarch XL/Optima (Księgowość i Kad
- Poznań => Konsultant wdrożeniowy Comarch XL/Optima (Księgowość i
- Chrzanów => Spedytor Międzynarodowy (handel ładunkami/prowadzenie f
- Warszawa => JavaScript / Node / Fullstack Developer <=
- Kraków => Technical Team Lead (Clojure, Java) <=
- Warszawa => Junior Account Manager <=
- Wrocław => Konsultant wdrożeniowy Comarch XL (Logistyka, WMS, Produk
- Warszawa => Programista Back-end <=
- Warszawa => Back-end Programmer <=
- Warszawa => Senior IT Recruitment Consultant <=
- Częstochowa => Product Manager - Systemy infrastruktury teleinformaty
- Szczecin => Key Account Manager (ERP) <=
Najnowsze wątki
- 2025-04-17 Warszawa => Team Lead Data Engineer (obszar Snowflake) <=
- 2025-04-16 Francja: "Za mało pracujemy, za dużo wydajemy" - a pierwsi chcieli pracować 4/7 !!!
- 2025-04-16 Gdańsk => Key Account Manager (ERP) <=
- 2025-04-16 Warszawa => Dyrektor Sprzedaży (rozwiązania Cloud) <=
- 2025-04-16 Ryga => Konsultant Wdrożeniowy Comarch XL/Optima (Księgowość i Kad
- 2025-04-16 Poznań => Konsultant wdrożeniowy Comarch XL/Optima (Księgowość i
- 2025-04-16 Chrzanów => Spedytor Międzynarodowy (handel ładunkami/prowadzenie f
- 2025-04-16 Warszawa => JavaScript / Node / Fullstack Developer <=
- 2025-04-16 Kraków => Technical Team Lead (Clojure, Java) <=
- 2025-04-16 Warszawa => Junior Account Manager <=
- 2025-04-16 Wrocław => Konsultant wdrożeniowy Comarch XL (Logistyka, WMS, Produk
- 2025-04-15 Warszawa => Programista Back-end <=
- 2025-04-15 Warszawa => Back-end Programmer <=
- 2025-04-15 Warszawa => Senior IT Recruitment Consultant <=
- 2025-04-15 Częstochowa => Product Manager - Systemy infrastruktury teleinformaty