PracaGrupypl.praca.szukana › Specjalista d/s sprzedazy lub dzialu obslugi szkolen POZNAN

  • 1. Data: 2002-12-03 09:58:29
    Temat: Specjalista d/s sprzedazy lub dzialu obslugi szkolen POZNAN
    Od: h...@o...pl

    Szanowni Panstwo,

    Pracuje w dziele szkolen, znanej firmy swiadczacej uslugi internetowe i
    edukacyjne, obecnie nie mam zbyt wielu mozliwosci rozwoju, dlatego chetnie
    podejme prace na podobnym stanowisku.
    Mam kilkuletnie doswiadczenie w prowadzeniu sekretariatu, naboru oraz nadzoru
    na prawidlowym przebiegiem szkolen.
    Nie jest mi obca problematyka stałego podnoszenia kwalifikacji mlodziezy,
    nauczycieli oraz pracowników innych zawodów w kontekście technik
    informatycznych. Jestem przekonana, że ewentualna współpraca przyniesie Panstwu
    korzyści, a mi osobiście satysfakcję i cenne doświadczenia.
    Wszystkie pozostałe informacje uzupełnię podczas rozmowy.

    Honorata Kurczewska
    h...@0...pl
    Tel. 0608 55 45 79