PracaGrupypl.praca.szukana › hiszpania

  • 1. Data: 2002-12-03 09:43:49
    Temat: hiszpania
    Od: "podroznik" <p...@f...buy.pl>

    szukam zatrudnienia i rownolegle mozliwosci nauki jezyka.masz podobne plany
    to rowniez prosze napisz.
    odpowidz prosze na prywatny adres " odpowiedz nadawcy" DZIEKUJE

  • 2. Data: 2002-12-03 10:24:50
    Temat: Re: hiszpania
    Od: misman <m...@n...rip.pl.niespam>

    "podroznik" <p...@f...buy.pl> wrote in

    > szukam zatrudnienia i rownolegle mozliwosci nauki jezyka.masz podobne
    > plany to rowniez prosze napisz.
    > odpowidz prosze na prywatny adres " odpowiedz nadawcy" DZIEKUJE

    No nie.. no przeciez najspokojniejszy czlowiek (ja) na ziemi straci w koncu
    cierpliwosc do takiego balwana... Oczywiscie *PLONK* (a to ewenement, bo
    BARDZO rzadko plonkuje). Nie sil sie na ciete odpowiedzi, wyczytane z
    "Wiadomosci Wedkarskich". :o>

    --
    Pozdrawia m.

    "Ptaki i zwierzaki pod drzewami staly...
    Jak do nich strzelano - umieraly..."

  • 3. Data: 2002-12-03 11:12:01
    Od: "podroznik" <p...@f...buy.pl>

    Użytkownik "misman" <m...@n...rip.pl.niespam> napisał w wiadomości
    > "podroznik" <p...@f...buy.pl> wrote in
    > FACECIKU IDZ SIE UTOP W MISCE.
    WIADOMOSCI WEDKARSKIE TO ZA WYSOKI POZIOM DLA TAKIEGO DURNIA JAK
    TYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYY.

  • 4. Data: 2002-12-03 11:43:38
    Od: "pawel" <p...@v...com>

    Użytkownik "podroznik" <p...@f...buy.pl> napisał w wiadomości

    > WIADOMOSCI WEDKARSKIE TO ZA WYSOKI POZIOM DLA TAKIEGO DURNIA JAK
    > TYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYY.

    naucz sie odpowiadac spamerzeeeeeeeeeeeeeeeeeeee

    pawel

  • 5. Data: 2002-12-03 21:09:32
    Temat: Odp: hiszpania
    Od: "Filip 'Kafarov" <k...@S...pl>

    Użytkownik pawel <p...@v...com> w wiadomości do grup
    dyskusyjnych napisał:asi5dt$2d1n$...@n...ipartners.pl...

    > naucz sie odpowiadac spamerzeeeeeeeeeeeeeeeeeeee

    po co kopiujesz posty spamera ? dlaczego ktos kto dal mu plonka, ma jeszcze
    czytac jego durne posty ?