PracaGrupypl.praca.dyskusje › Silesianum Professional

  • 1. Data: 2009-08-07 14:50:43
    Temat: Silesianum Professional
    Od: luki667 <l...@g...com>

    Zastanawiam się nad takim czymś
    http://www.silesianum.pl/
    i na googlach znalazłem tylko jedną opinię:

    "Program wzdaje sie bzc ciekawy. Na stronie pisza, ze pomoga w
    wypracowaniu profilu. Tak nie jest, mysla ze znajda kogos kto wie kim
    chce byc i gdzie pracowac. To po co to wszystko jak ja moge dojsc do
    tego sam. Jest to typowa rozmowa o prace. Warunki jakie gwarantuja to
    1700 do 2000 brutto, w zaleznosci od pracodawcy. Mianowicie pracodawcy,
    podaja firmy i nalezy sie umawiac z nimi osobiscie. Czyli jezeli nie
    jestes z okolic Slaska czeka cie duzo podrozowania a co za tym idzie
    koszty. Bylem na rozmowie i zrezygnowalem."

    Miał już ktoś do czynienia z tym kursem/ofertą pracy (?)?
    Co o tym sądzicie?