PracaGrupypl.praca.dyskusje › Się rozstałem z korporacją... :)

  • 11. Data: 2011-03-26 10:22:36
    Temat: Re: Się rozstałem z korporacją... :)
    Od: BB <b...@b...pl>

    On 25.03.2011 15:57, Kapsel wrote:
    > dawaj :)

    :)

    Niestety nie da się tego opisać bez podania wielu szczegółów
    identyfikujących osoby i firmy. Chodziło o intrygi, podkładanie świń,
    wzajemne wygryzanie... a nawet dosłowne dawanie dupy w zamian za awans.

    pzdr

  • 12. Data: 2011-03-26 17:51:28
    Od: Kapsel <k...@p...onet.pl>

    Sat, 26 Mar 2011 11:22:36 +0100, BB napisał(a):

> [...]
    > identyfikujących osoby i firmy. Chodziło o intrygi, podkładanie świń,
    > wzajemne wygryzanie... a nawet dosłowne dawanie dupy w zamian za awans.

    ach, nic nowego znaczy ;P

    --
    Kapsel
    http://kapselek.net

  • 13. Data: 2011-03-27 16:44:41
    Od: BB <b...@b...pl>

    On 26.03.2011 18:51, Kapsel wrote:
    > ach, nic nowego znaczy ;P

    Oczywiście. Stare jak świat dworskie intrygi... które z braku dworów
    przeniosły się do dużych organizacji hierarchicznych typu urzędy i
    korporacje.

    pzdr

  • 14. Data: 2011-03-28 15:44:52
    Od: "entroper" <entroper-pocztaonetpeel>

    Użytkownik "BB" <b...@b...pl> napisał w wiadomości

    > Czyżbym w kpiarskim tonie dostrzegł ból, że inni mogą samemu wyznaczać
    > termin urlopów, godziny pracy a i wynagrodzenie jest uzależnione
    > wyłącznie od kompetencji i rzetelności a nie decyzji zwierzchnika? :>

    Ból? hehehe, nie rozsmieszaj mnie :) Za bardzo chyba patrzysz po sobie,
    szczególnie że przyszedłeś się tu - no właśnie co? chwalić? - jakby było
    czym. Nie wszyscy mają Twoje problemy.

    e.

  • 15. Data: 2011-03-31 10:30:10
    Od: "Benhaker" <c...@p...com>

    Nie łam się chłopie

  • 16. Data: 2011-04-03 07:58:41
    Od: "R" <...@n...spam>

    Użytkownik "BB" <b...@b...com> napisał w wiadomości
    > No i się rozstałem z korporacją, w której pracowałem. :)
    >
    > Kilka zdań dla zafascynowanych pracą w zamkniętym biurowcu:

    Bardzo słuszne uwagi. Gratuluję decyzji.
    R.

  • 17. Data: 2011-04-10 18:21:46
    Od: Kudłaty Konservateesta <n...@p...com.pl>

    W dniu 2011-03-25 09:54, BB pisze:
    > No i się rozstałem z korporacją, w której pracowałem. :)

    Ja też ;) Ale bez żalu, bo to nie była ta sama korporacja, w której
    zaczynałem w 2005. Za tamtą tęsknię.

    --
    Kudłaty Konservateesta
    n...@p...com.pl

    "Przysięgam Polakom, że każdego kto będzie chciał podnieść podatki,
    osobiście wyrzucę z rządu."
    Donek 2007

  • 18. Data: 2011-04-13 05:27:59
    Od: Piotr <y...@z...ru>

    W dniu 2011-03-25 09:54, BB pisze:

    > Kilka zdań dla zafascynowanych pracą w zamkniętym biurowcu:
    [..]

    Zasadniczo to masz rację z tym co piszesz, ale w korporacji też da się
    wytrzymać, tylko trzeba:
    - wykazywać się dużą asertywnością i nie dać się podpuścić do udziału w
    "wyścigu szczurów" lub tyrania po kilkanaście godzin dziennie w zamian
    za obiecanki świetlanej kariery
    - trzymać się jak najdalej od biurowej "polityki" i układów
    - myśleć samodzielnie i nie dać sobie zrobić prania mózgu ;)
    A wypłaty w korporacjach potrafią być jednak na tyle duże że
    rekompensują wady które opisałeś.

    pozdrawiam