PracaGrupypl.praca.szukanaSerwis elektroniczny

  • 1. Data: 2002-05-09 19:48:17
    Temat: Serwis elektroniczny
    Od: "Krzysiek" <1...@a...pl>

    1...@a...pl

    k...@a...pl
    WITAM

    PRACODAWCO NIE ZMARNUJ OKAZJI ..........CHYBA ŻE LUBISZ TRACIĆ CZAS
    PIENIĄDZE I NERWY !1

    Mieszkam w Krakowie
    Od 11.2001 prowadzę własną działalność związaną z serwisem RTV posiadam
    dość dobrze wyposażony w sprzęt pomiarowy własny warsztat min
    oscyl.Tektronixa. Do tej pory moją specjalnością było i jest a czy będzie?
    naprawa TV 100hz głowic laserowych cd ,dvd, i sprzętu audio .Posiadam
    niezbędne doświadczenie i praktykę w branży bardzo dobrą znajomość
    komputerów i oprogramowania . Elektoniką zajmuję się od "zawsze" mam
    29lat moje imie to Krzysztof jestem żonaty 2 dzieci.
    Jestem otwarty na wszelkie propozycje współpracy oraz szkoleń. Myślę
    niekonwencjonalnie i mam super odporność na stres oraz łatwość nawiązywania
    kontaktów oraz upór w realizacji założonych celów i zadań, posiadam prawo
    jazdy i miarę dobrze posługuję się j.angielskim niestety mówionym.
    Kolejną moją wadą jest to iż nie posiadam oficjalnego wykształcenia
    jakoś w tamtym czasie było wiele ciekawszych zajęć a niżeli nauka TERAZ
    TEGO ŻAŁUJE )
    Natomiast ukończyłem prywatnie kursy organizowane przez
    Polsko-Amerykańską szkołę biznesu o spec. Marketing , Promocja-Reklama oraz
    Międzynarodowe-Finanse i Ekonomia .
    Szukam pracy na zasadzie współpracy lub pracownika zarówno w branży
    elektronicznej jak i innej.
    Dla firmy która da Mi szansę ze swej strony mogę zagwarantować pełną
    realizacje zadań na mnie nałożonych i chęć podnoszenia kwalifikacji oraz
    zaangażowanie w pracy,oraz ewentualną zmianę miejsca zamieszkania gdyby była
    taka konieczność.

    Z poważaniem Krzysztof
    1...@a...pl
    k...@a...pl