PracaGrupypl.praca.szukanaProjektuję, buduję i administruję sieciowymi systemami lokalnymi.

  • 1. Data: 2002-05-09 16:22:47
    Temat: Projektuję, buduję i administruję sieciowymi systemami lokalnymi.
    Od: <l...@p...onet.pl>

    Projektuję, buduję i administruję sieciowymi systemami lokalnymi.
    Doskonale znam system Ethernet we wszystkich trzech prędkoŚciach (10/100/1000).
    Nie są mi również obce zagadnienia z dziedziny protokoŁu TCP/IP, który obecnie
    jest najczęściej stosowany w sieciach LAN.
    Poszukuję pracy w której będę mógł wykorzystać swoje umiejętnoŚci.
    Dotychczas pracowaŁem z sieciami opartymi na mediach miedzianych typu BNC i TP
    i pracującymi z prędkoŚciami 10/100/1000 Mbps.

    Projektowałem i budowaŁem sieci lokalne dla kawiarni internetowych i innych
    pracowni informatycznych oraz dla osiedli mieszkaniowych.

    Najchętniej przyjmę oferty pracy z rejonów Małopolski i Podkarpacia, rozważę
    jednak oferty z innych rejonów kraju.

    Kontakt: Tel. domowy (0...14) 675-45-85 (po godz. 21:00)
    tel. kom. 0-603 666 996 (od 8:00 do 23:00)