eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

PracaGrupypl.praca.oferowana"Service desk IT", Warszawa"Service desk IT", Warszawa
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.gazeta.pl!moderators!ppo
    From: Chandney <m...@c...com.pl>
    Newsgroups: pl.praca.oferowana
    Subject: "Service desk IT", Warszawa
    Date: Tue, 21 Oct 2008 11:19:29 +0200 (CEST)
    Organization: http://groups.google.com
    Lines: 35
    Approved: p...@b...bofh.org.pl
    Message-ID: <0...@u...googlegroups.com>
    NNTP-Posting-Host: hell.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2
    Content-Transfer-Encoding: quoted-printable
    X-Trace: inews.gazeta.pl 1224580769 99 193.219.28.162 (21 Oct 2008 09:19:29 GMT)
    X-Complaints-To: u...@a...pl
    NNTP-Posting-Date: Tue, 21 Oct 2008 09:19:29 +0000 (UTC)
    Envelope-to: p...@h...pl
    Complaints-To: g...@g...com
    X-Original-X-Complaints-To: g...@g...com
    X-Original-X-Trace: posting.google.com 1224580428 6605 127.0.0.1 (21 Oct 2008
    09:13:48 GMT)
    X-Original-User-Agent: G2/1.0
    X-Original-NNTP-Posting-Date: Tue, 21 Oct 2008 09:13:48 +0000 (UTC)
    Injection-Info: u65g2000hsc.googlegroups.com; posting-host=83.5.233.144;
    posting-account=wpLL_goAAADnI8wdex57YWYj7tP2nrV1
    X-Original-X-HTTP-UserAgent: Mozilla/5.0 (Windows; U; Windows NT 5.1; pl; rv:1.9.0.3)
    Gecko/2008092417 Firefox/3.0.3 (.NET CLR
    3.5.30729),gzip(gfe),gzip(gfe)
    X-Moder-Tool: modArc v2.0, last rev. 2003.11.28
    X-Original-NNTP-Posting-Host: 83.5.233.144
    X-FAQ: http://www.usenet.pl/opisy/pl.praca.oferowana.FAQ
    X-Moderator: Auto moderated <ppo#hell.pl>
    X-Original-Date: Tue, 21 Oct 2008 02:13:48 -0700 (PDT)
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.praca.oferowana:70312
    [ ukryj nagłówki ]

    Miejsce pracy: Warszawa, w pobliżu Galerii Mokotow

    Czas pracy: od poniedzialku do piatku 8:30-17:00 (pelny wymiar czasu
    pracy)

    Forma zatrudnienia: Umowa o prace lub inna forma do uzgodnienia.

    Nazwa stanowiska: Specjalista Service Desk

    Zakres obowiazkow, cele:
    - Wsparcie funkcjonowania biznesu (pierwsza linia wsparcia)
    - Zapis i zarzadzanie wnioskami serwisowymi
    - Poprawa satysfakcji uzytkownika
    - Odbieranie zgloszen od uzytkowniko (telefonicznie, e-mail)
    - Sledzenie wnioskow uzytkownikow az do rozwiazania (weryfikacja z
    uzytkownikiem, zamkniecie)
    - Rozpoczecie procedury eskalacji wedlug SLA
    - Informowanie uzytkownika o stanie i priorytecie jego zlgoszenia
    - Koordynacja obslugi zgloszen z 2-g i 3-cia linia wsparcia
    - Raporty dla kierownictwa

    Umiejetnosci
    - Komunikatywnosc i dobry kontakt z uzytkownikami (ustnie i pisemnie)
    (Z punktu widzenia uzytkownika, Service Desk reprezentuje dzial IT
    organizacji)
    - Wiedza od IT / wymagana na srednim poziomie (nie potrzebujemy
    eksperta)
    . MS Windows
    . MS Office
    - Angielski (na potrzeby kontaktu z supportem 3-go poziomu)
    - ITIL

    W przypadku zainteresowania prosimy o nadsylanie CV na adres:
    p...@c...com.pl

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1