PracaGrupypl.praca.dyskusje › Scenariusz - ile?

  • 11. Data: 2003-05-06 18:49:48
    Temat: Re: Scenariusz - ile?
    Od: "Wizard" <w...@k...lm.pl>

    > ...to pewnie tych, co piszą scenariusz do gry z rozbieranymi paniami,
    > co? :)

    to mi przypomnialo bo wiele raz sie juz zastanawialem ile taki scenarzysta w
    ogole zarabia
    Przeciez napisanie czegos takiego to masa roboty!

    > W każdym razie mimo wszystko (bez urazy) w tej pracy słownik
    > ortograficzny się przyda (jako dobra rada).

    Jesli ta kto stawiasz to nie czuje sie urazony
    Wiem ze mam problemy z ortografia, ale naszczescie nie jest to wyznacznik
    dobrego i sfobodnego piora. Pisac umiem dosc dobrze (w sumie jedyna rzecz
    ktora umiem dosc dobrze :P), a w Wordzie jest autokorekta :P

    > A cena konkretna zależy od wielu czynników. Generalnie 1/3 ceny samochodu.

    dzieki

    pozdr
    Wizard

  • 12. Data: 2003-05-06 18:51:09
    Od: "Wizard" <w...@k...lm.pl>

    > Jednak radziłbym uważać na "nie jestem scenarzystom" - Nie wszyscy
    nabierają
    > się na dysgrafię. Na przykład ja.

    Ale ja wcale nie powiedzialem ze mam dysgrafie

    pozdr
    Wizard