PracaGrupypl.praca.szukana › SZUKAM PRACY WE WROCŁAWIU !!!

  • 1. Data: 2004-04-15 12:36:03
    Temat: SZUKAM PRACY WE WROCŁAWIU !!!
    Od: "MADZIA 23 lata" <t...@p...onet.pl>

    Poszukuję pracy we Wrocławiu jako sekretarka/asystentka (choć nie tylko). Mam
    23 lata, wykształcenie średnie ekonomiczne (ukończyłam również Studium
    Sekretarskie), doświadczenie zawodowe (3 lata), referencje, posiadam doskonałą
    zdolność komunikacji, umiejętność współpracy w zespole, bardzo dobrą znajomość
    i obsługę komputera, internetu oraz urządzeń biurowych, jestem ambitna, szybko
    się uczę, moim dodatkowym atutem jest dobra aparycja oraz wysoka kultura
    osobista. Sądzę, że moje cechy osobowe takie jak dyspozycyjność, kreatywność,
    sumienność, a także zdolności organizacyjne pozwolą w pełni sprostać
    oczekiwaniom pracodawców.

    Kontakt: Magdalena Trojanowska
    i...@w...pl, tel. 608 022 125