eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

PracaGrupypl.praca.szukana › SPECJALISTA-HELPDESK
Ilość wypowiedzi w tym wątku: 1

  • 1. Data: 2004-04-15 11:53:54
    Temat: SPECJALISTA-HELPDESK
    Od: "Juleczka" <c...@i...pl>

    Szukam pracy na terenie Warszawy lub okolic. Praca stała.

    Help Desk/Informatyk/Webmaster

    średnie techniczne: technik elektronik o specjalności - elektronika
    jądrowa

    Doświadczenie zawodowe:
    2003 r.- 2004 r. firma Entertainment & Licensing Managment na stanowisku
    help desk.

    2001 r.-2003 r.- firma Timsi Sp.zo.o - świadczenie usług typu help desk
    na rzecz Kancelarii Prawniczej M. Lukowicz i Partnerzy oraz firmy Planta
    Sp.zo.o.

    1997 r.- 2001 r.- firma CODA Sp.zo.o - tworzenie oprogramowania
    biurowego, tworzenie serwisów internetowych w technologii Microsoft
    Active Server Pages oraz baz danych na potrzeby Internetu.

    stanowisko: administrator i serwisant
    zakres obowiązków:
    zapewnienie poprawnego funkcjonowania sprzętu i oprogramowania
    wykonywanie napraw i konserwacji sprzętu komputerowego i sieci LAN
    instalowanie i aktualizowanie oprogramowania systemowego i użytkowego (
    m.in.
    system Windows, poczta elektroniczna, OpenOffice, inne aplikacje )
    montaż i serwis sprzętu komputerowego
    wsparcie użytkowników w rozwiązywaniu problemów HelpDesk
    projektowanie stron www

    Umiejętności:
    Doskonała znajomość:
    budowy komputerów klasy PC ( montaż, naprwa )
    systemów operacyjnych Microsoft Windows 95/98/NT/2000/XP
    aplikacji
    sieci komputerowych ( montaż, naprawa )
    projektowanie stron www

    g...@p...onet.pl
    502 743 920


strony : [ 1 ]


Szukaj w grupach

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1