PracaGrupypl.praca.szukana=>SZUKAM PRACY NA TERENIE MAŁOPOLSKI<=

  • 1. Data: 2003-11-04 15:23:16
    Temat: =>SZUKAM PRACY NA TERENIE MAŁOPOLSKI<=
    Od: "Dominika" <d...@W...pl>

    Jestem studentka zaoczną akademi Ekonomicznej w Krakowie, poszukuje pracy na
    terenie Krakowa lub okolic (w stronę Bielska). Znam
    Francuski,Angielski,Rosyjski. Doskonale obsługuje maszyny biurowe, internet.
    Nie mam problemów z komunikowaniem się między ludźmi. Ewentualne propozycje
    prosze przesyłac na email lub numer telefonu 0600518175. Nie ma problemu z
    wyrobieniem książeczki Sanepidu. Wysyłam CV i List motywacyjny na życzenie
    ewentualnego pracodawcy.