PracaGrupypl.praca.szukana › =>OPIEKA NAD DZIECMI W DOWOLNYM WIEKU NA TERENIE MAŁOPOLSKI<=

  • 1. Data: 2003-11-04 15:27:26
    Temat: =>OPIEKA NAD DZIECMI W DOWOLNYM WIEKU NA TERENIE MAŁOPOLSKI<=
    Od: "DOMINIKA" <d...@o...pl>

    Jestem studentką zaoczną Akademi Ekonomicznej w Krakowie. Zaopiekuje się
    dzieckiem w dowolnym wieku zamieszkałym na terenie Krakowa lub okolic (w stronę
    Bielska- Andrychów, Wadowice, Kalwaria etc.). Mam doświadczenie, bardzo lubie
    dzieci, i maluchy też z regóły mnie lubią. Prosze ewentualne propozycje
    kierowac na numer tel. 0600518175 lub email.