PracaGrupypl.praca.szukana_SUPER OFERTA super kobieta szuka pracy

  • 1. Data: 2002-06-18 19:31:03
    Temat: _SUPER OFERTA super kobieta szuka pracy
    Od: <p...@p...onet.pl>

    witam! nazywam się patrycja.mam 24 lata.
    właśnie kończę filologię rosyjską na uniwesytecie warszawskim.super średnia
    ocen.(dostaję stypendium).jednocześnie jestem na trzecim roku na studiach
    zaocznych na kierunku zarządzanie i marketing. mam zasobą praktyki w agencji
    reklamowej. także pracowałam w firmie dostarczającej m.in nowe technologie
    internetowe itp. Mam szeroki zakres wiedzy z m.in. dziedziny
    ekonomii,marketingu,zarządzania. Interesuje się także bardzo psychologią i
    socjologią.
    Mówię płynnie po rosyjsku (mam m.in certyfikat z języka biznesu), znam także
    bardzo dobrze język angielski oraz średnio język niemiecki.
    lubię się uczyć a także doskonalić swoje zdobyte umiejętności.
    Interesuje się także internetem.Oprócz tego znam dobrze środowisko windows oraz
    wszystkie podstawowe programy w tym m.in. pakiet Office, corel itp.
    mam także prawo jazdy.
    Czekam na poważne oferty pracy.
    mój mail jest widoczny obok, moj nr telefonu 0-604-599-005

  • 2. Data: 2002-06-18 19:33:21
    Temat: Re: SUPER OFERTA super kobieta szuka pracy
    Od: <p...@p...onet.pl>

    chciałam jeszcze dodac że jestem z warszawy