PracaGrupypl.praca.szukana____IDEALNY Menedżer_ szuka pracy

  • 1. Data: 2002-06-18 19:00:16
    Temat: ____IDEALNY Menedżer_ szuka pracy
    Od: <k...@p...onet.pl>

    świeży magister ekonomii, bardzo wysoka średnia ocen,super umiejętności,super
    inteligencja,szeroki zakres wiedzy, poza tym komputery,programy,internet -
    ekstra znajomość, także znajomość języka angielskiego i rosyjskiego, przebyte
    praktyki, obecnie kończę studia i dorabiam sprzedając poprzez internet.
    chcesz więcej informacji, chcesz mi zaproponować ekstra pracę, wyślij maila :
    j...@a...net albo zadzwoń 0-604-599-557

  • 2. Data: 2002-06-18 19:41:04
    Temat: Re: IDEALNY Menedżer szuka pracy
    Od: <k...@p...onet.pl>

> [...]
    > chcesz więcej informacji, chcesz mi zaproponować ekstra pracę, wyślij maila :

    naprawdę jestem dobry. zadzwoń. nie pożałujesz.twoja firma będzie 2 razy więcej
    zarabiać dzięki mnie.

  • 3. Data: 2002-06-18 19:41:30
    Od: <k...@p...onet.pl>

> [...]
    > chcesz więcej informacji, chcesz mi zaproponować ekstra pracę, wyślij maila :

    jeszcze raz siebie polecam.

  • 4. Data: 2002-06-18 19:43:49
    Od: <k...@p...onet.pl>

> [...]
    > chcesz więcej informacji, chcesz mi zaproponować ekstra pracę, wyślij maila :

    no naprawdę czekam na jakąś dobrą pracę.
    mam nadzieję że się na was nie zawiodę

  • 5. Data: 2002-06-18 23:02:05
    Od: "[ fazer is now websafe ]" <w...@m...one.pl>

    <k...@p...onet.pl> wrote in message
> [...]
    > praktyki, obecnie kończę studia i dorabiam sprzedając poprzez internet.
    > chcesz więcej informacji, chcesz mi zaproponować ekstra pracę, wyślij

    Stary :) nie przesadzasz? ;) świeży magister. A skąd masz superumiejętnosci?
    Ile praktyki? rok ?

    --
    pozdrawiam, fazer mailto:w...@m...one.pl | www.mixer.one.pl
    ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~e-verything's powered by slackware ~ ~ ~

  • 6. Data: 2002-06-24 20:55:12
    Od: <k...@p...onet.pl>

    > <k...@p...onet.pl> wrote in message
    > umiejętności,super
    > przebyte
    > maila :
    >

    > Stary :) nie przesadzasz? ;) świeży magister. A skąd masz superumiejętnosci?
    > Ile praktyki? rok ?

    jeśli mnie nie znasz to czemu twierdzisz że nie mam umiejętności. jakbys mi
    zaproponowal cos co by mnie zainteresowało to sam bys sie przekonał.
    zresztą nawet jak czegoś nie umiem to szybko potrafię się tego nauczyć.