PracaGrupypl.praca.dyskusje › SUM z informatyki w Warszawie

  • 1. Data: 2006-01-25 08:39:23
    Temat: SUM z informatyki w Warszawie
    Od: "Ina" <i...@b...pl>

    Witajcie,

    Prosze Was bardzo o opinie odnosnie szkol oferujacych SUM z informatyki, w
    Warszawie. Mam ukonczone studia inzynierskie z zakresu informatyki, obecnie
    jestem na 5 roku studiow humanistycznych i mysle o SUMie...

    Znalazlam 3 uczelnie, ktore ewentualnie spelniaja moje wymagania (kierunek -
    inzynieria oprogramowania) WSISIS, PJWSTK i WAT plus ewentualnie UW.

    Bede wdzieczna za opinie.

    Ina

  • 2. Data: 2006-01-25 10:17:27
    Temat: Re: SUM z informatyki w Warszawie
    Od: "Wojciech Kulesza" <w...@N...org>

> [...]
    > obecnie
    > jestem na 5 roku studiow humanistycznych i mysle o SUMie...

    Przepraszam bardzo, ale co to jest SUM? Standardowa Umiejętność Magiczna?
    Tym akurat nie musisz się martwić. Dla nieinformatyka każda umiejętność
    informatyczna jest w zasadzie SUM-em (ze szczególnym uwzględnieniem UM)

    Wojtek

    PS. http://www.hogwart.pl lub http://www.harrypotter.pl

  • 3. Data: 2006-01-25 10:29:13
    Od: i...@b...pl

    > Przepraszam bardzo, ale co to jest SUM? Standardowa Umiejętność Magiczna?
    > Tym akurat nie musisz się martwić. Dla nieinformatyka każda umiejętność
    > informatyczna jest w zasadzie SUM-em (ze szczególnym uwzględnieniem UM)

    Studia Uzupelniajace Magisterskie

    Mam nadzieje, ze rozwialam Twoja watpliwosc.

    Prosze rowniez o opinie, czy mgr z informatyki bedzie lepiej widziany niz inz?

    Ina

  • 4. Data: 2006-01-25 10:33:35
    Od: "Wojciech Kulesza" <w...@N...org>

    > Studia Uzupelniajace Magisterskie
    >
    > Mam nadzieje, ze rozwialam Twoja watpliwosc.
    >
    > Prosze rowniez o opinie, czy mgr z informatyki bedzie lepiej widziany niz
    > inz?

    Na rynku pracy będzie zupełnie obojętne czy będziesz mgr, czy mgr inż, czy
    też dr, liczą się głównie umiejętności i chęć rozwijania się.

    Wojtek

  • 5. Data: 2006-01-25 10:43:05
    Od: "Ina" <i...@b...pl>

    > Na rynku pracy będzie zupełnie obojętne czy będziesz mgr, czy mgr inż, czy
    > też dr, liczą się głównie umiejętności i chęć rozwijania się.

    Na brak umiejetnosci, czy ofert pracy nie narzekam, ale staram sie zaplanowac
    jakas przyszlosc. Jak zauwazylam, w PL programista w wieku 35 lat to juz
    'emeryt', tzn raczej nie zatrudnia sie osob w tym wieku lub starszych.

    Wiec mysle o przekwalifikowaniu sie, z projektanta programisty na np architekta
    aplikacji lub project managera. Dlatego zastanawiam sie nad uzupelnieniem
    wyksztalcenia informatycznego.

    Tylko nie wiem, czy to dobry kierunek, moze lepiej isc na studia podyplomowe?
    Ale tez pojawia sie pytanie - jakie uczelnie prowadza sensowne studia podyplomowe?

    Ina

  • 6. Data: 2006-01-25 10:56:21
    Od: "Bronek Kozicki" <b...@r...pl>

    Ina <i...@b...pl> wrote:
> [...]
    > zaplanowac jakas przyszlosc. Jak zauwazylam, w PL programista w wieku
    > 35 lat to juz 'emeryt', tzn raczej nie zatrudnia sie osob w tym wieku

    na szczęście w innych krajach UE nie ma takich przesądów, o ile kandydat
    wykazuje się umiejetnościami potrzebnymi pracodawcy.

    B.

  • 7. Data: 2006-01-25 10:56:58
    Od: czarny <m...@f...art.lp>

    Ina napisał(a):

    > Tylko nie wiem, czy to dobry kierunek, moze lepiej isc na studia podyplomowe?
    > Ale tez pojawia sie pytanie - jakie uczelnie prowadza sensowne studia podyplomowe?

    Zaraz..., podyplomowe studia są dla tych z mgr, rajt?
    A ty masz tylko inż, o czym napisales w pierwszym poscie,wiec Tobie
    pozostaje w pierwszej kolejnosci uzupelniajace do mgr, a nastepnie
    mozesz wskoczyc na podyplomowe.

    Choć z drugiej strony dzisiaj rządzi pieniądz, więc niewykluczone, że
    uczelnie wyzwowliły się ze sztywno ustalonych ram...

    --
    czarny
    ============= www.czarnobiale.pl =============

  • 8. Data: 2006-01-25 11:03:33
    Od: "Ina" <i...@b...pl>

> [...]
    >
    > Choć z drugiej strony dzisiaj rządzi pieniądz, więc niewykluczone, że
    > uczelnie wyzwowliły się ze sztywno ustalonych ram...

    Tak, jak pisalam - jestem na V roku studiow humanistycznych :) wiec mgr bedzie
    za kilka miesiecy. Na studia podyplomowe (a przynajmniej ich czesc) sa
    przyjmowane rowniez osoby z inz.

    Ina

  • 9. Data: 2006-01-25 11:05:22
    Od: "Ina" <i...@b...pl>

    > na szczęście w innych krajach UE nie ma takich przesądów, o ile kandydat
    > wykazuje się umiejetnościami potrzebnymi pracodawcy.

    Na ta chwile nie planuje wyjazdu. Dlatego chce sobie zaplanowac, co bede robila
    w przyszlosci.

    Ina

  • 10. Data: 2006-01-25 11:26:28
    Od: czarny <m...@f...art.lp>

    Ina napisał(a):

> [...]

    przepraszam za pomyłkę...

    >Na studia podyplomowe (a przynajmniej ich czesc) sa
    > przyjmowane rowniez osoby z inz.

    o widzisz, o tym nie wiedzialem ...