PracaGrupypl.praca.dyskusjeSUM z informatyki w WarszawieRe: SUM z informatyki w Warszawie
    From: "Ina" <i...@b...pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: SUM z informatyki w Warszawie
    Date: 25 Jan 2006 11:43:05 +0100

    > Na rynku pracy będzie zupełnie obojętne czy będziesz mgr, czy mgr inż, czy
    > też dr, liczą się głównie umiejętności i chęć rozwijania się.

    Na brak umiejetnosci, czy ofert pracy nie narzekam, ale staram sie zaplanowac
    jakas przyszlosc. Jak zauwazylam, w PL programista w wieku 35 lat to juz
    'emeryt', tzn raczej nie zatrudnia sie osob w tym wieku lub starszych.

    Wiec mysle o przekwalifikowaniu sie, z projektanta programisty na np architekta
    aplikacji lub project managera. Dlatego zastanawiam sie nad uzupelnieniem
    wyksztalcenia informatycznego.

    Tylko nie wiem, czy to dobry kierunek, moze lepiej isc na studia podyplomowe?
    Ale tez pojawia sie pytanie - jakie uczelnie prowadza sensowne studia podyplomowe?

    Ina