PracaGrupypl.praca.szukanaSPRZĄTANIE - TANIO I RZETELNIE

  • 1. Data: 2003-11-07 16:51:09
    Temat: SPRZĄTANIE - TANIO I RZETELNIE
    Od: "Iza" <i...@p...onet.pl>

    Zbliżają się Święta, jeśli chcesz mieć wysprzątane mieszkanie a nie lubisz
    tego robić - zrobię to za Ciebie.

    Posiadam trzyletnią praktykę w sprzątaniu mieszkań i domów prywatnych. Pracę
    tę wykonuję bardzo dokładnie i rzetelnie, żadnego zamiatania pod dywan.

    Moja stawka godzinowa wynosi - 10 zł za godzinę, niezależnie czy sprzątam
    powierzchnię mieszkalną czy myję okna.

    Aby nie przerazić wysokością oczekiwanego wynagrodzenia podam przykład
    mieszkania, które sprzątam co tydzień od trzech lat. Posprzątanie tego
    mieszkania o powierzchni 90m2 zajmuje mi od 4-6 godzin.

    Krystyna Siemiączko
    kontakt: tel. córki (mój aparat niestety bardzo często się wyłącza)
    501-759-829
    a najlepiej wstępnie poprzez e-mail: k...@p...fm