PracaGrupypl.praca.szukanaDyspozycyjny mobilny szuka pracy - Radom ,Wawa, Kielce

  • 1. Data: 2003-11-07 13:41:17
    Temat: Dyspozycyjny mobilny szuka pracy - Radom ,Wawa, Kielce
    Od: "Daniel Kamecki" <d...@N...gazeta.pl>

    mam 25 lat, średnie wykształcenie i szukam pracy..:) Mieszkam w radomiu ale
    szukam pracy takze w warszawie,kilecach,czy lublinie.. Nie wykluczam
    przeprowadzki lub czegos w tym stylu. Posiadm auto osobowe - nowe, 5 lat
    dośw. w gastronomi (barman,kierownik baru),przez ostatnie 2 lata prowadzilem
    wlasne sklepy (tytonie,prasa), dosw. takze jako PH..
    Poszukuje ciekaweej pracy z perspektywami.Jestem w pelni dyspozycyjny,pełny
    zapału, nie mam absolutnie zadnych problemow z obsluga komputera, z
    zarządzaniem kilkuosobowa grupa ludzi...
    CV wysle zainteresowanym osobom. Wspólpraca w kazdej prawnie dopuszczonej
    formie - um.zleceni,dzielo,ew. na dzial.gospodarcza.. Wszystko do
    uzgodnienia.
    Pozdrawiam
    DK