PracaGrupypl.praca.dyskusjeSKOK - Specjalista ds Klientów Indywidualnych w Oddziale

  • 1. Data: 2005-03-14 10:02:38
    Temat: SKOK - Specjalista ds Klientów Indywidualnych w Oddziale
    Od: "Andy" <p...@i...pl>

    Witam grupowiczów,

    Wybieram się na rozmowę do SKOK-u na powyższe stanowisko i mam kilka pytań:

    - czy ktoś z Państwa miał okazję pracowac w takiej jednostce ( jak wygląda
    sprawa szkoleń, możliwości rozwoju , atmosfery pracy , ocen okresowych, czy
    jest dużo rotacja pracowników na tym stanowisku oraz ile się średnio zarabia
    ( pensja stala lub stała plus prowizja od wyników oddziału itp ) ?

    - w ogłoszeniu zawarte jest:
    realizacja planów sprzedazy produktów finansowych poprzez bezpośrednie
    pozyskiwanie klientów ( wygląda mi to na akwizycję produktów bankowych może
    się myle ) na czym mniej więcej ma to polegać? Czy to jest praca strikte w
    oddziale czy też praca w terenie?

    - jeżeli ktoś ma doświadczenie w tym temacie to prosze o wskazówki jak
    pozyskiwać klientów

    Z góry dziękuję za odpowiedzi

    Pozdrawiam wszystkich

  • 2. Data: 2005-03-16 14:51:57
    Od: "PJAY/Paweł Jopp" <p...@i...pl>

    Jest to akwizycja produktów SKOK-u min po zakładach pracy - emerytach itp