PracaGrupypl.praca.dyskusje › Rossmann SDP -Centrala

  • 1. Data: 2003-01-13 15:04:18
    Temat: Rossmann SDP -Centrala
    Od: "Jarecki" <j...@p...onet.pl>

    Witam
    Czy ktos z grupowiczow pracowal, szukal pracy, byl na rozmowie w centrali
    firmy "Rossmann SDP" w Lodzi? Bede wdzieczny za kazda informacje na temat
    warunkow pracy (w sensie organizacyjnym), charaktru firmy, traktowania
    kandydatow podczas rozmowy itp.!!

    Pozdrawiam
    Jarek

  • 2. Data: 2003-01-16 10:48:18
    Temat: Re: Rossmann SDP -Centrala
    Od: "Dana" <nutelik@no_spam.pf.pl>

    witam :))
    ja szukałam pracy w Rossman SDP na stanowisko z-cy kierownika, co prawda
    rozmowa nie odbyła się w Łodzi, tylko w Lesznie, ale na tych samych
    zasadach.
    Firma? Wg mnie bardzo przyjazna, tak samo jak ludki, którzy odbywali ze mna
    rozmowę --> kierownik + pani a działu kadr :)) Była to bardzo miła
    pogawędga, praktycznie o wszystkim, tzn jak wyobrażam sobie pracę, co
    chciałabym rozbić, jak zachowałabym się w różnych sytuacjach, np. gdybym
    złapała pracownika na kradzieży, jak przyszła by dostawa towaru, jakby,
    zaplanowała grafik itp
    Moja rozmowa (bardzo sympatyczna zresztą) trwała ponad 1,5 godziny, lecz
    niestety --> jestem absolwentką i usłyszałam, że mimo iż nadaje się do tej
    pracy, nie mam doświadczenia i muszę jeszcze troszkę poczekać aż gdzieś
    odbębnie staż - haha .......... i takim sposobem wciąż (czyli od 8-9
    miesięcy) szukam pracy :(( ale na szczęście jakoś się nie poddaje :))

    życzę powodzenia i sukcesów

    pozdrawiam
    Dana