PracaGrupypl.praca.dyskusje › Rezygnacja ze stanowiska nauczyciela

  • 1. Data: 2005-09-02 15:21:04
    Temat: Rezygnacja ze stanowiska nauczyciela
    Od: micoff <m...@o...pl>

    Jaki termin wypowiedzenia obowiazuje nauczyciela. Chcialbym zrezygnowac
    z pracy?? Ile dni przed planowanym odejsciem mam zlozyc podanie??

  • 2. Data: 2005-09-02 16:02:05
    Temat: Re: Rezygnacja ze stanowiska nauczyciela
    Od: Rafał Krupiński <r...@m...com>

    on Fri, 2 Sep 2005 18:03:27 +0200 "Mariusz" <b...@b...pl> wrote:

    > Użytkownik "micoff" <m...@o...pl> napisał w wiadomości
    >
    > to chyba przed 1 wrzesnia trzeba bylo?

    może nowy jest i dopiero zobaczył jak się pracuje z dziećmi w szkole :D

    Regards, Rufio
    --
    010 > XMMS now playing PGP: 0xC40BD066
    001 > Emperor S/N: 0x00000071

  • 3. Data: 2005-09-02 16:03:27
    Od: "Mariusz" <b...@b...pl>

  • 4. Data: 2005-09-03 07:35:22
    Od: "EMka" <i...@p...onet.pl>

    Użytkownik "micoff" <m...@o...pl> napisał w wiadomości
    > Jaki termin wypowiedzenia obowiazuje nauczyciela. Chcialbym zrezygnowac z
    > pracy?? Ile dni przed planowanym odejsciem mam zlozyc podanie??

    A nie masz tego sprecyzowanego w umowie? Ja mam 2 tygodnie w umowie więc i
    ty chyba też?
    A co? Już dają popalić czy coś lepszego znalazłeś? :)
    Pozdrawiam
    EMka

  • 5. Data: 2005-09-03 14:38:55
    Od: "Jotte" <t...@W...pl>

    W wiadomości news:df9qko$2cd$1@atlantis.news.tpi.pl micoff <m...@o...pl>
    pisze:

    > Jaki termin wypowiedzenia obowiazuje nauczyciela. Chcialbym zrezygnowac
    > z pracy?? Ile dni przed planowanym odejsciem mam zlozyc podanie??
    Nie ma możliwości odpowiedzieć przy całkowitym braku informacji.
    Poczytaj KN i/lub KP - zależy co jest podstawą zatrudnienia.
    A w ogóle to najlepiej na pl.soc.edukacja.szkola

    Jotte