PracaGrupypl.praca.dyskusjeRekrutacja w Motoroli › Rekrutacja w Motoroli
  • Data: 2005-04-20 09:20:18
    Temat: Rekrutacja w Motoroli
    Od: "Marcin" <g...@l...plN_o!spa_M> szukaj wiadomości tego autora

    Czy ktoś z grupowiczów ma za sobą rozmowę rekrutacyjną w krakowskiej
    Motoroli? Troche nie wiem czego się mam spodziewać. Poza tym chyba ominął
    mnie etap rozmowy telefonicznej, ponieważ od razu zostałem zaproszony do
    Krakowa.

    A tak konkretniej. Czy pytania są raczej z kręgów słówek kluczowych mutable,
    zastosowania metod const i rozwiązywania konfliktów dziedziczenia
    wielokrotnego, czy raczej coś na bardziej powszechnym poziomie typu... no
    właśnie nie mam pojęcia jakie proste pytanie można zadać z języka C/C++. O
    nazwy funkcji bibliotecznych chyba nie pytają? ;))

    Tak chociaż oględnie, gdyby ktoś wiedział, czy test analityczny robią, czy
    cuś.
    Jak Motorola zapatruje się na średnią ze studiów? Podałem swoją w
    formularzu. Trochę ponad 4.

    A i jeszcze jedno pytanie, może dziwne. Jakiś czas temu robiłem
    profesjonalny test IQ. Czy jest sens informować o jego wynikach podczas
    rekrutacji czy zostanie to źle odebrane. Oczywiście wynik może mieć
    znaczenie. Powyżej 120.

    Dzięki za jakiekolwiek informacje.

    A i jeszcze jedno... Czy trzeba iść na rozmowę w garniturze, czy wystarczy
    porządny strój zaangażowanego informatyka ?:) Jako że będę jechał pociągiem,
    garnitur może stracić na uroku ;)

    --
    Marcin