PracaGrupypl.praca.szukana.Rekrutacja do pracy za granicą.2tys. zł

  • 1. Data: 2003-02-06 08:03:31
    Temat: .Rekrutacja do pracy za granicą.2tys. zł
    Od: t...@p...pl

    Poszukuję osób do współpracy w zakresie rekrutacji osób do pracy w Anglii. Oferuję
    wysokie wynagrodzenie. Gwarantuję przeszkolenie, umowę oraz materiały informacyjno
    reklamowe.

    0506506005
    t...@p...pl
    Dodaj ogloszenie http://www.adcentral.pl/add.shtml
    Kompleksowe ogloszenia w Internecie

  • 2. Data: 2003-02-07 13:44:23
    Temat: Re: .Rekrutacja do pracy za granicą.2tys. zł
    Od: "tele.zapraszam.pl" <b...@z...pl>

    Niestety - nie mogę Cię zatrudnić, bo nawet nie rozróżniasz grupy
    praca-szukana od praca-oferowana.

    mp