PracaGrupypl.praca.szukanaBazy danych Poznań

  • 1. Data: 2003-02-06 08:50:45
    Temat: Bazy danych Poznań
    Od: "andycom" <a...@o...pl>

    Jestem absolwentem Zarzadzania i Marketingu politechniki Poznańskiej oraz
    studentem Inforamtyki rowniez na Politechnice Poznańskiej.
    Wykonuje projekty baz danych oraz stron WWW i prezentacji(flash), szczegolnie
    dla małych i srednich przedsiebiostw.

    Polączenie wiedzy zdobytej na pierwszym kierunku oraz doskonalej znajomosci
    zagadnień związnych z informatyką sprawia iż przełożenie problemów zwiazanych
    z funkcjonowaniem przedsiebiorstwa na jezyk informatyki nie stwarza mi
    problemu i pozwala doskonle zrozumiec problemy klientów.

    Przykładowe wykonane projekty:
    -
    baza rozliczeniowo-rachunkowa na zlecenie Agencji Reklamowej "Dagome" - baza

    słuząca do obługi akcji promocycjnych i związanych z tym przepływów
    gotówkowych
    - baza do obsługi dystrybucji kosmetyków na zlecenie Agencji
    Reklamowej "Best -Service"
    - baza do obsługi badań marketingowych punktów American Express
    - baza do obsługi przepływów towarowych na zlecenie sklepu
    wielobranżowego "Romark"

    Wszystkich zainteresowanych wykonaniem bazy prosze o kontak:

    e-mail:
    a...@o...pl
    lub
    a...@p...fm