PracaGrupypl.praca.dyskusjeRejestracja DG

  • 1. Data: 2002-11-18 23:05:52
    Temat: Rejestracja DG
    Od: a...@p...onet.pl

    Witam
    Może ktoś potrafi udzielić mi informacji w następującej sprawie:
    Jak się orientuję, rejestracji działalności gospodarczej należy dokonać w
    miejscu stałego zameldowania. Czy dotyczy to samego wpisu do ewidencji w
    stosownym urzędzie miasta/gminy? Czy pozostałe formalności związane z
    rejestracją działalności (rejestracja w urzędzie skarbowym, ZUS) także muszą
    być dopełnione w miejscu zameldowania ?

    Pozdrawiam

    Jerry

  • 2. Data: 2002-11-19 06:47:49