PracaGrupypl.praca.szukana › Redaktor / dziennikarz - Warszawa

  • 1. Data: 2002-09-27 09:13:56
    Temat: Redaktor / dziennikarz - Warszawa
    Od: Piotr Przewłocki <p...@w...pl>

    Jestem dziennikarzem z kilkuletnią praktyką na stanowisku dziennikarza w
    czołowej gazecie ogólnopolskiej, dziennikarza w piśmie motoryzacyjnym,
    dwukrotnie na stanowiskach redaktora naczelnego portali internetowych
    (portal i wortal o tematyce AGD/RTV), współpracowałem z agencją public
    relations na stanowisku Account Executive.
    Mam 26 lat i uregulowany stosunek do służby wojskowej. Dobrze znam j.
    angielski, obsługę komputera (pakiet Office). W stopniu średnim znam kod
    html. Mam prawo jazdy kat. B oraz własny samochód.
    Doskonale posługuję się językiem polskim, znam arkana profesjonalnej
    korekty tekstów, mam tzw. "lekkie pióro".
    Jestem całkowicie dyspozycyjny.

    Czekam na poważne oferty pracy w Warszawie.
    CV prześlę na życzenie.

    Z poważaniem

    Piotr Przewłocki
    mailto:p...@w...pl