PracaGrupypl.praca.szukana › Student Automatyki i Robotyki

  • 1. Data: 2002-09-27 07:24:46
    Temat: Student Automatyki i Robotyki
    Od: <o...@c...com.pl>

    Jestem studentem 4 roku 3,5-letnich studiów dziennych na Politechnice
    Opolskiej. Jestem na specjalizacji systemy komputerowe w sterowaniu i
    zarządzaniu. Temat mojej pracy inżynierksiej to: "Przewodnik dydaktyczny po
    przyborniku Robust Control Toolbox Matlab".

    Dotychczas pracowałem jedynie na umowy zlecenie w hipermarkecie REAL - jako
    kasjer, oraz w P.P.U.H. "Martinex" w Krapkowicach na stoisku komputerowym,
    gdzie do moich obowiązków należało znajdywanie nowych dystrybutorów,
    składanie zamówień oraz sprzedaż akcesoriów komputerowych oraz gotowych
    zestawów - zarówno "składaków" jak i komputerów "ADAX" i "ARNO komputer".

    Poza tym moja wiedza obejmuje następujące tematy (wiedza poza program
    studiów):

    -projektowanie w AutoCAD - możliwość szybkiej adaptacji do nowego środowiska
    programowego CAD,

    -sieci komputerowe oraz obeznanie z siecią internet - na koncie założona
    własna minisieć LAN (3 komputery) + zarządzanie "DC HUBem" w sieci MAN,
    długoletni aktywny kontakt z siecą internet,

    -znajomość systemów Win2k i WinXP,

    -znajomość podstaw HTML i DHTML,

    -rozwiązywanie wszelkiego rodzaju problemów hardware'owych oraz
    software'owych w komputerach typu PC

    Moje miejsce zamieszkania to Strzelce Opolskie. Na zajęcia dojeżdżam
    pociągiem. Jestem w posiadaniu własnego samochodu (FIAT 126p).

    Poszukuję ciekawej pracy z możliwością rozwoju. Najlepiej praca związana z
    komputerami (moja pasja).
    Miejscem pracy może być Opole, Strzelce Opolskie oraz okolice tych miast.

    kontak na adres email: o...@c...com.pl
    lub tel. kom. 0 608 318 754