PracaGrupypl.praca.dyskusjezwolnienie dyscyplinarneRe: zwolnienie dyscyplinarne [OT]
    From: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: zwolnienie dyscyplinarne [OT]
    Date: Thu, 2 Nov 2006 11:13:10 +0100

    W wiadomości news:xn0et8jft4kdyf002@news.tpi.pl browar <d...@o...peel>
    pisze:

    > sory miszczu, ale czy obrazanie kogos podnosi twoje ego?sprawia ze
    > czujesz sie lepszy?
    [cut]
    Nie chciałbym, abyś z faktu iż zdecydowałem się napisać pod twoim postem
    wyciągnął fałszywy wniosek, że ty i twoja opinia mają dla mnie jakiekolwiek
    znaczenie. Nie, nie mają, byłoby to śmieszne.
    Niemniej jest to wirtualne miejsce publicznych wypowiedzi, które są czytane
    przez wiele osób.
    Dlatego użyję cię do ukazania prostej prawdy, że wypowiadając się publicznie
    autor wypowiedzi dobrowolnie poddaje siebie i swoje poglądy ocenie tejże
    publiczności, a ocena ta może być również publiczna i mieć formę krytyczną.
    Jest to istotą dyskusji.
    Nie powinny zatem nikogo myślącego dziwić np. krytyczne uwagi nt językowego
    niechlujstwa.
    Trzeba się liczyć także i z tym, że wypowiadając się publicznie można
    sprowokować do pisaniny wszelkiej maści bałwanów, co właśnie mnie spotkało i
    co - naturalnie - cały czas biorę pod uwagę.

    --
    Jotte